He Mieke! Welkom terug! poepiebruin? Jammer van het vliegen... Boeken zijn aangekomen hoor. pakketje was door de tnt letterlijk in de brievenbus gepropt! geld ook aangekomen? Ik ga naar nederland omdat mn paspoort verlengd moet worden. Denk dat we anders problemen krijgen met het aanmelden van ons kindje straks.
@tipp: gelukkig slaan de medicijnen goed aan meid! hou je rustig! @wendy: ik denk ook een mannetje! je draagt naar voren zo te zien, dat deed ik en 2 vriendinnen van mij ook! en het zijn alle 3 mannetjes! @mieke: he wat naar van de terug reis! maar gelukkig heb je wel een leuke vakantie gehad! ik mag Milan op 4 voedingen zetten: 7.00 11.00 15.00 19.00 die van 19.00 mag hij een papfles! gister de 1e op! hij vond het erg lekker! alleen had de 1,2,3 speen en hij had 200 cc in 5 min zitten! nu een avent speen met 4 gaatjes, kijken of dat beter gaat. de mama's nog tips wat voor speen te gebruiken bij een papfles? liefs rebbel
mieke, welkom terug! steenbokje veel plezier met het wegdromen wendy, dat was toch al lang bekend dat jullie een jongen krijgen? hihi tipp ik hoop dat je snel naar huis mag hoor! ik duim voor je. waar is mijn bride to be?
bedje, box en kinderstoel zijn aanwezig. maar wij hadden ook megaveel mee. TIP: neem een fietsslot mee, je buggy mag niet mee het zwembad in, dus dan kan je m vastzetten bij de kinderwagenstalling
*geeft Linds een dikke kus!* Dag schat, bruiloft plannen? Mieke, blij dat je er weer bent! Update van Tipp: bloeddruk daalde vanmorgen maar moet alsnog vanavond blijven....
truus, laten we mieke de uitnodigingen maken? haha gekke mutsen zijn we toch... en dat bedoel ik nu.. jullie weten me altijd op te vrolijken blij dat ik jullie heb
@ rebbel : hier niet standaard papflessen, dus kan je niet echt een tip geven. Ik had zelf t vermoeden dat de gaatjes van aventspenen wat te klein zijn voor pap. Heb een 3standen speen gekocht, op 2 ging t best goed hier, die enkele keer dat ze m gehad heeft Ik had pyamapapje biscuit gehaald, ik dacht : lekker, eens wat anders voor dr. Ze vond m echt niet lekker, haha. Werd toen dus gewone fles. Misschien over een tijdje het 2de pakje van de verpakking weer eens proberen..