jeetje zeg, lees net dat Josien (moderator), nadat ze nu eindelijk zwanger was geraakt, nu weer een miskraam heeft gehad, erg hoor...
Wat ben je toch een lieverd! Ik baal er ook ontzettend van. Ik ben het binnen zitten zo zat. Ik wordt er gewoon echt sjaggie van
Hoi hoi, Mieke, gezellig dat je weer thuis bent. Goeie vakantie gehad? Tipp, ben blij te lezen dat het al wat beter gaat met je. Sterkte. Wendy, mooie buikfoto. Buikie groeit goed he. Morgen weer op controle bij de gyn, altijd weer spannend. Groetjes Tamara.
Tamara, succes morgen! Hoe gaat het verder? Fijn te lezen dat het met Tipp wat beter gaat. Lins, ik maak jullie mutsenbruiloftkaarten hoor. En wat jammer van de ongi, zo ook voor Zora natuurlijk. Pfff mijn lichaam is echt in de war. Vanmorgen beker mona citroentaartkwart op, nu nog steeds geen trek. Moet wel eten natuurlijk.
Rebbel, aan mij heb je niks. Joey krijgt er ook nog 8 scheppen Nutriton door, en dan drinkt hij hem op stand 3. Jeetje wat erg voor Josien zeg. Wendy, jij bent ook lief! Linds, goed idee! Mag jij Mieke lief aankijken! euhm.. ben t kwijt!
Steenbokje, ik zag net je reactie op de babywalker. hij is in de winkel 25 euro meis, en verzenden is 6,20. Denk dat je m dan beter nieuw kan kopen!
Goedemorgen! Ik kijk even om het hoekje. Krijg zo mn baas en de klanten op de koffie. Die mensen willen boer worden in oost-duitsland, dus ik laat ze ons bedrijf even zien. Daarna op pad naar het bedrijf wat ze op het oog hebben. Vandaag onderhandelingen.... hoop dat het wat wordt. Mieke: dat met eten heb ik ook hoor. Maar wel in vlagen. het ene moment past er niks in en het andere moment heb ik berehonger (maar dat wist je al ).
Goedemorgen meiden! Willen jullie duimen voor onze Januari beeb Tycho? Die word om 9 uur geopereerd.... Hoop dat het droog blijft vandaag, wilde even fietsen naar het tuincentrum..
Vroege vogels vandaag op het forum Ik ben al even niet geweest. Heb ff zoiets van even geen zin in. Maar lees af en toe wel wat mee hoor. xxx Kat
Jannegie: als je een buikfot maakt van de zijkant kan ik een voorspelling doen. mooi huisje wordt het trouwens zeg! wauw! Lala: Ik droom wat af hier hoor hoe is het met jowu meis? ik wist niet meer dat Wendy een jongetje kreeg vandaar. en ja erg he van Josien...ik lees in die topic mee dus ik wist het al. vind het zo erg... Truus: dank je voor het kaarsjes branden. en nee ik ga niet voor die babaywalker ik vertrouw haar niet zo. kaarsje brand voor Tycho Mieke: misschien nog een beetje een jetlag ook. knuffel