Hey Mieke ook weer terug? Lekker hoor al die vakanties. Zo ga zo een mail aan mijn afdelingsmanager sturen dat ik een kijkoperatie heb ivm aanhoudende klachten en dat de operatie noodzakelijk is voor een evt. toekomstige kinderwens. Wil er nl. niet helemaal over uit wijden. Brrr, wel eng hoor. Ben benieuwd hoe hij reageert.
Zora: ik zal dat laatste er niet eens bij zeggen meid. ben je niet verplicht te zeggen. Ik sta helemaal te trillen...belde net het ziekenhuis. ze willen het tweede ZO afwachten en na de uitslag die we 12-11 krijgen gaan we binnen 8 weken beginnen...begin volgend jaar ben ik dus gewoon zwanger! Jeetje heb gewoon traantjes in me ogen... misschien toch maar niet weg met kerst dan of de eerste week van january. ze zei dat ze daar omheen zouden kunnen maar we moeten gewoon 12-11 afwachten...pfff sorry hoor meiden ben even helemaal van de kaart...
wow steenbokje spannend meissie! duim voor je! tipp succes meisje. mieke welcome back girl! gisteren voor het eerst naar de nieuwe tandarts geweest en geen goed nieuws. zit een behoorlijk gat en die moet gevuld worden maar die zit zo dicht bij mijn zenuw dat ik waarschijnlijk ook een wortelkanaalbehandeling moet hebben. bah bah bah. wat een ^&*^&%nieuws. nou ik ga ff met de babybjorn op stap voor het eerst! kus
We gunnen het je van harte. En ik weet nog niet hoe snel na de operatie wij kunnen starten en waarmee en of er wachtlijsten zijn. Maar heb ook goede hoop dit jaar nog te mogen sarten. Of het dan dit jaar nog lukt zwanger te raken is de vraag, daar ga ik niet vanuit. Maar 2009 wordt gewoon ons jaar en dat van jullie en van lala. Deal? Kim, wat een rotnieuws wordt je ook niet vrolijk van zeg. Bah! Sterkte ermee.
Zo heb net op de verzend knop geklikt met bibberende handjes. Dus het mailtje zit in de mailbox van mijn afdelingsmanager. Ben benieuwd. Hij zit het komende uur nog in bespreking.....
Hihi leuk jezelf quoten. Hij is net bij me geweest. Echt super lief. Dat hij het voor zich houdt en dat ik wanneer ik dat niet wil het aan niemand anders hoef te vertellen zelfs niet aan personeelszaken. Hij liet wel doorschemerend dat hij doorhad dat we in de MMM voor een kindje zitten. Ben dus wel blij dat ik dat een beetje in het midden had gelaten en niet helemaal verzwegen. hij zei dat ik goed voor mezelf moest zorgen en als ik het niet meer zie zitten ik het altijd kan zeggen. pfff ben blij dat het eruit is.
hoe zit dat met de vergoedingen van de MMM? krijg je een X aantal behandelingen in een jaar vergoed of is dat in heel je leven? Steenbokje, is het echt zeker dat je met ICSI zwanger word? Ik bedoel, hebben ze dat gegarandeerd?
Ik ben twee jaar geleden overgestapt naar Collectief Zilveren Kruis hoogste pakket. Dus bij mij is alles gelukkig vergoed. Volgens mij is IVF en ICSI standaard in de basis 3 behandelingen daarna verschilt het per zorgverzekeraar. Het is niet 100% zeker dat je met ICSI zwanger wordt. Dat kunnen ze nooit garanderen. Je lichaam kan het vruchtje ook afstoten. Maar we gaan er gewoon vanuit dat het bij Steenbokje in een keer raak is. En ja...lieve chef he! Dat wist ik wel, en toch twijfelde ik aan hem. Erg he.
Zora: MEGA GOEDE DEAL! en wat super lief van je baas! ik moet nog heel hard nadenken hoe we dat hier gaan doen. ik kan nu al bijna niet werken laat staan straks. Truus: er is geen enkele garantie, dat is er nooit! de arts heeft wel gezegd dat het egzien mijn leeftijd en het feit dat bij mij alles uitstekend is (oeps toch verklapt waar het probleem ligt...) de kansen heel hoog liggen. Ik heb dus gewoon hele goede hoop. en hoop is het enigste waar we op dit moment vanuit kunnen gaan wat betreft vergoedingen zijn de eerste 3 behandelingen veel al basis. je moet het wel goed navragen! bij mij is alles gedekt, de medicijnen (zelfs foluimzuur!) de behandelingen, en straks alles voor moeder en kind. Ik heb aanvullend dus indien nodig krijg ik bij mijn zorgverzekeraar nog eens 3 behandelingen vergoed. dan moet het wel vanuit het ziekenhuis gaan! dus met een brief van hen. bovendien krijg ik dan nog eens alles onder medische indicatie vergoed. ik heb een slechte rug dus ik heb die zekerheid genomen
aaah! Helemaal helder! Weetje wat ik wel belachelijk vind? dat alles van de verzekering van de vrouw af gaat! ik bedoel, de mannen doen ook mee, en of het nu wel of niet aan de zaadjes ligt een kindje krijg je samen! Steenbokje, hoe is mannetje er nu onder?
Voor een deel heb je gelijk maar er bestaat een kans om na de vergoeding van jouw verzekering het te proberen via de verzekering van je partner. maar zover zijn we nog niet als we al ooit zover gaan. dus ja je hebt gelijk. ze doen het ook om veiligheidsreden voor moeder en kind schijnt. dit is het antwoord op het mailtje dat ik stuurde om het te vertellen: Hey pumpkin, Dat is zeker geweldig nieuws. Ik ben heel blij voor ons. Ik heb ff geen woorden..... LU X en mijn moeder was aan het huilen en mijn vader had vriendelijk gevraagd of ik dat soort mailtjes niet emer naar zijn werk wilde sturen want een oude man met tranen in zijn ogen riep vragen op
knuffel hij vroeg nu of ik op een roze wolk zat hihihi. heb hem gezegd avn wel maar voorzichtig en dat ik er niet af wil vallen. ben zo blij maar ook heel voorzichtig