donique ligt weer ff te tukken. zo maar ff flesje maken. heb trouwens een appeltaart gemaakt. ruikt heerlijk! hihihihih en ik lus geeneens appeltaart! maar manlief is er gek op dus vandaar dat ik het gemaakt heb! kus
maranka: ja lief he. ondanks dat ze nu "weer" opa en oma worden van mijn broertje (eerste keer voor mijn moeder, 3de keer voor mijn vader) kunnen ze gewoon niet wachten opa en oma te worden van mijn kindje dus...heel lief
Het klinkt allemaal heel goed Steenbokje! Ik ben blij dat je zo open hier over verteld zodat we met jullie mee kunnen leven.
goed zo hoor steenbokje! het is niets om het op te kroppen maar beter om met mensen erover te kunnen praten! kus
Steenbokje: Ik wist al dat het aan je mannetje lag gezien jou cyclus en verder geen onderzoeken bij jou maar meteen ICSI. Maar verder verandert dat niets, het blijft toch je mannetje. Knap dat je het hier verteld hebt. haha wat een sentimentele laatste pagina's. Ja mijn manager is echt een schat. Truus: Wauw Joey zei mama, super! Verder allemaal thanks voor jullie meeleven zit hier nu ook bijna met traantjes hoor.
ja dat is ook zo, ik moet het kwijt om het te kennen verwerken en jullie "ken"ik toch niet dus dat is misschien ook wel een punt. heb geen zin meiden. o advies gevraagd. zag op marktplaats een compleet badset van winnie the pooh en vriendjes heel erg leuk. kan ik overnemen voor 35 euro. kan het niet ophalen, is te ver weg dus verzendkosten komen daar nog bij. nu is er dichterbij het luieremmertje ervan te koop voor 7,50 maar ook hier zal ik hem laten opsturen...wat moet ik nou doen?!
wat kost de emmer in de winkel steenbokje? iedereen een knuff van Tipp, ze krijgt 3 tabletjes per dag voor haar bloeddruk
knuffel terug! en houd je rustig muts! weet ik niet Truus heb hem nog nooit gezien...kan niet kiezen! en van de andere kant straks krijg ik een tweeling, wil ik wel alles hetzelfde hebben. moeilijk! hahaha ben nu al op mijn roze wolk aan het mutsen hihihi heb trouwens besloten dat we pas trouwen met de kinderen dus of in mijn buik of als ze er al zijn ben een beetje hyper sorry hoor...
wacht anders gewoon tot je zwanger bent en je zeker weet dat het goed zit. wij hebben ook pas na de 12 weken dingen gekocht!