Kruimels en spruitenclub

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 10 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

ik had met 6 weken de babykamer al gekocht Kim..

2. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    oh echt? nou dat durfde ik niet voor hetzelfde geld krijg je een miskraam en dan lukt het niet meer zo snel om zwanger te worden! moet je elke keer tegen de babyspullen aankijken! nee ik had alleen wat kleine dingetjes gekocht en wel al veel dingen bekeken en uitgezocht? de babykamer en andere grote dingen hebben we pas na de 20 weken echo gekocht!

3. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    maar dat is ieder voor zich toch?

4. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    maar hoeveel gaan ze bevruchten dan? kan je er ook voor kiezen om er vier bijvoorbeeld terug te laten plaatsen of zit er en limiet aan vast? (sorry voor de vragen)

5. ProudMum

klopt, ik heb gewoon mijn gevoel gevolgd

6. ProudMum

Kim, hoeveel er bevrucht worden ligt maar net aan hoeveel eitjes worden geproduceerd dmv de hormonen dacht ik

7. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    oh oke maar je kan dus ook een vierling krijgen? als je er vier terug laat plaatsen!

8. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

truus: whahaha wat een muts ben ik toch zeg ik het toch hahaha.

nee ik wacht even denk ik inderdaad. en over het bevruchten en terugplaatsen. ten eerste is het afhankelijk van het aantal eitjes dat terug tijdens de punctie opgezogen kunnen worden, dan is het afhankelijk van hoe veel eitjes er worden bevrucht, dan is het nog afhaneklijk van wat voor contract we hebben getekend, hoeveel er terug geplaatst gaan worden. de andere indien er over zijn kunnen indien gewenst ingevroren worden.

9. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Het ligt eraan hoeveel van de eitjes (die ze weggehaald hebben door middel van de punctie) goed bevrucht worden en dus goed bruikbaar zijn.

Als dat er meerdere zijn zullen er maximaal 2 teruggeplaats worden. De rest zou je in kunnen vriezen en later gebruiken. (cryo's).

Ik heb ook nog geen babyspullen op een paar boekjes, een broekje en twee ouderwetse blikken reclame schilderijtjes met een baby die ook altijd in de kroeg hangen na. Die wil ik t.z.t. op de kinderkamer ophangen.

Voor de rest ga ik pas shoppen als ik zwanger ben. Durf het nu niet zo goed. Want stel je voor.....dat het nooit lukt. Ok erg pessimistisch en daar ga ik niet vanuit maar die optie houd ik wel open.

10. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    oke dus maximaal twee worden terug geplaatst! jullie kunnen dus geen vieling mama worden?

11. ProudMum

wat ben ik slecht.

Joey had zijn fles weggegooit, dat doet ie altijd als ie leeg is. dus ik breng hem naar bed...

5 min later, huilen krijsen...

dus ik wilde een bijtring halen, zie ik zijn fles liggen. had ie maar 40 cc op! gek he dat ie dan huilt..... :oops:

12. mamastarlight

bij ons kunnen er meer dan twee terug geplaats worden maar het wordt niet aangeraden hoor.

ik heb op een gegeven moment Teigertje spul verzamled maar verder heb ik ook niets. paar kleine dingen inderdaad. ik heb ook net gezegd dat ik het niet doe.

13. mamastarlight

truus: sorry moet stilletjes een beetje lachen. geef je zoon een knuffel van mij

14. ProudMum

ik dacht dat het voor je broertje was Steenbokje

15. ProudMum

mag hoor, is echt een Truus actie...

16. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    o jee meis dat is een hoop, gaat dat wel lukken voor januari met de feestdagen ertussen, te snel afvallen is niet goed hoor!

maar iig succes kunnen we elkaar hier een beetje steunen hihi ;)

17. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    jep hier nog 9 kilo

truus :oops: arme joey! hihihhihiihih

18. ProudMum

Minnie, Joey is van 29 januari!
    Met Sonja Bakker en de sportschool moet t lukken!

(blijkt er eentje om de hoek te zitten hier, wist ik nieteens!)

19. mamastarlight

ik wil ook wat kilo's kwijt maar makkelijk is het niet, wat doen jullie eraan? ik sport wel maar zit de hele dag he...niet bevoordelijk

20. ProudMum

Vanaf maandag ga ik beginnen!

Deel Deze Pagina