donique blijft goed onder de dekens dus ook hier nog geen slaapzak nodig! ik heb ze vanaf maat 70cm gekocht!
Anmnemarie: misschien iets verkeerds gegeten? knuffel! meiden, ik ga opruimen en een vrij avondje houden! is herfstvakantie dus geen school! doei doei tot morgen!
Straks bij schoonouders eten, lekker boerenkool met hema worst. Voetbal kijken. Eetsmakelijk en fijne avond.
@ Mieke: Faylinn ligt al een hele tijd in een slaapzak. In het begin had ik idd een kleintje van de Hema, maat 56-62 was dat geloof ik ja. Niet vanaf dr geboorte hoor, maar op een gegeven moment begon ze de dekentjes weg te trappen dus toen vond ik het wel handig.
Steenbokje wat spannend allemaal zeg. Kan me voorstellen dat je er een beetje hyper van wordt. Zora, wat een superchef heb je zeg. Fijn dat je vanuit je werk alle medewerking krijgt. Als ze tegenwerken daar zit je toch niet op te wachten dan he. Truus, wat gaaf dat Joey mama zei. Had je niet zoiets van huh wat zegt ie nou, heb ik dat wel goed gehoord. Ben vanmorgen op controle geweest bij de gyn. Had vandaag m'n pa meegenomen, die vond het prachtig om z'n kleinkind te zien op de echo. Met de kleine was alles goed. Heb het erover gehad dat ik al 2 weken knallende hoofdpijn heb en dat het ondanks de paracetamol niet weggaat. Hij zei dat ik een voorhoofdsholteontsteking had en dat daar meer zwangere vrouwen last van hebben. Hij beveelde me aan een week lang otrivin te gebruiken en dat het dan wel over moest zijn. Ook mocht ik nu al, m'n bloed weer laten prikken, normaal was dat de bedoeling met de 30 weken. Maar om mij gerust te stellen mocht het nu al. Hij zou mij vrijdag bellen over de bloeduitslag. Nou daarnet ging de telefoon met de uitslag van het bloed. De bloedwaarde waaraan je kan zien hoe het erbij staat met m'n tumor waren flink omhoog geschoten. Vorige keer was de waarde nog geen 1, dus mocht ik stoppen met de medicijnen en nu was de waarde 10. Zo hoog is ie nog nooit geweest. Nu moet ik accuut weer starten met m'n medicijnen en een gezichtsveldmeting laten doen, om te kijken of dat de tumor niet tegen m'n oogzenuw aandrukt. Baal er enorm van, had zulke goede hoop op borstvoeding te kunnen geven en nu is die hoop wel bekeken, want ook al zullen zometeen m'n waarden weer goed zijn ik ben bang dat hij het risico niet meer neemt om de medicijnen te stoppen. En die medicijnen stoppen ook de melkproductie, dus zodoende dat dan borstvoeding niet meer kan. Nou weer genoeg geklaagd. Heb vanmiddag samen met m'n moeder de gordijnen op de babykamer op lengte gemaakt, was erg gezellig en het ziet er nu mooi uit met de gordijntjes aan het raam.
@ Truus : geweldig! Wij zitten hier ook met spanning te wachten Heeft ie ook al eens papa gezegd, of was mama nu het eerste?
@ Taby : he bah meis, das niet leuk. Ik begrijp dat je een tumor in je hoofd hebt.. die is blijkbaar niet kwaadaardig? Kan het helemaal geen kwaad verder?
Tamara, tjee meis! WEl goed dat er geen risico genomen word, maar flink balen dat je dan geen BV kan geven... KNUFF Wic, mama is het eerste wat ie zei!
Oh daar wilde ik je nog steeds naar vragen. Was al bang dat je hem al had verstuurd en dat hij niet was aangekomen ofzo. Dat zou zonde zijn.
Thanks meiden voor jullie antwoorden. Moet eerst maar even kijken hoe het gaat onder het dekentje en de eerste maanden ligt de kleine man toch in de familie wieg. Hoe lang heeft jullie ukje op de slaapkamer gelegen en hoe snel weer in eigen kamertje?