er staan al 4 meisjes in de wachtrij. allemaal rond Joey's leeftijd. en de mama's zijn mijn vriendinnen dus het is goed volk hahahahaha
@ Rox: ahaha.. nou, daar kan ik me ook wel wat bij voorstellen.. hihi... nagels in zn rug staan!? hihi.. Vind ik zo mooi: donder haar, blauwe ogen en goed gespierd! Heerlijk! haha... (ben der alleen nooit mee thuis gekomen.. hmmm.. toch ergens iets niet goed gedaan.. hihi.. grapje!) @ tipp: hihi... het wordt vast een mooi kindje!
Als we het toch over knappe mannen hebben, ik heb er ook één hoor Heel licht getint, zwarte haren en een beetje lichtbruine ogen met super zwarte mooie dikke lange wimpers.
hallo dames, ben er weer ik heb mijn oudste zus verteld dat ik zwanger ben. Ze wist nl. al dat mijn andere zus zwanger is. Ze stond te gillen van blijdschap. Dus mijn zwager kwam naar haar toe en vroeg wat er was, en ja hij heeft een zesde zintuig dat hij voelt als er iemand zwanger is. Dus die weten het. En verder niemand.
Leuk sniffy, heb je weer opnieuw getest of niet? Wanneer zet je foto online van je test wij (ik ) wil zien
ik heb vanmiddag nog een test van het KV gedaan. Die gaf woensdag nl. een lichte streep. Vandaag knalde ie eraf. Dus begin het nu echt te geloven. Ik zal morgen proberen een foto te maken en erop te zetten. Dat laatste moet mijn vriend even bij helpen. Ben nl. niet zo technisch. Ik kan veel in word, excel e.d. Foto's op mijn hyves zetten lukt wel, maar ja dan worden ze door iedereen gezien.
eet smakelijk ikdus! wat ga je eten? ik ben ondertussen aan de chips begonnen.. hihi.. sniffy: wat gaaf dat ze zo leuk reageerden! heb je al last van 'kwaaltjes' oid?!?!
Ik ga eerst kijken wat er allemaal voor lekkers is gehaald anders word het een lekkere bord cornflakes.. Tot zo lieve nachtbraaksters
ik vond het ook erg leuk hoe ze reageerde. Zeker omdat zij weet dat mijn zus en ik nu samen zwanger zijn. En ook zo dicht bij elkaar. Het scheelt maar 6 dagen. Ik heb zere borsten, ben misselijk (inmiddels al 1,5 kilo afgevallen) en heb af en toe pijn/krampjes in mijn onderbuik links. En ik ben nu behoorlijk moe. En ik moet nog tot 7.30u