Tamara, weet idd nog dat je vertelde dat je mocht stoppen met de medicatie omdat de waarde 1 was. Wat een tegenvaller dat het nu 10 is, zou daar dan ook de hoofdpijn vandaan kunnen komen. Jammer dat je wens voor BV nu verkeken is, maar het is beter dan om FV te geven en dat het met jou weer beter gaat hoor meid. Dan kan jij goed voor je kindje zorgen. Knuffel. Kim, mooie banner hoor!
hey meiden, sorry heb niet bijgelezen morgen moet ik naar de HA en krijg ik te horen wanneer ik naar de gyn moet en wat ze allemaal gaan doen. en voor Bert een ZO uiteraard. ben echt zenuwachtig, heb de hele tijd zo'n vervelend gevoel in me buik. de MMM komt nu toch wel dichtbij
Knuffel en sterkte Linds. Zie het maar zo.... of je krijgt duidelijkheid en je wordt geholpen of anders blijf je maar aanmodderen.
Knuffel Linds. De eerste onderzoeken bij de gyn. vallen allemaal wel wel mee. En je krijgt eindelijk zekerheid. Ik hoop voor jullie dat het allemaal meevalt. Succes vandaag bij de HA.
Taby: o wat een tegenvaller meis, dikke knuffel en sterkte. houd ons op de hoogte he! Lala: lieverd ik begrijp zo goed hoe je je voelt. Wij hebben dat gevoel ook gehad. ik kan je net als Zora vertellen dat de eerste onderzoeken ontzettend meevallen. Je weet dan tenminste hoe en wat en gaat dan echt doelgerichter ergens voor. als je dat voor ogen houd voor je zelf, denk ik dat je het een stuk makkelijker maakt. en blijf positief, het komt allemaal goed. We hebben tenslotte al drie nog steeds geen redenen om te geloven dat het niet goed gaat komen toch ? en hoeveel goede woorden en bedoelingen mensen ook hebben, het is niet makkelijk en je wilt het niet altijd horen. IK begrijp je meis echt waar!
Taby: Ook van mij een dikke knuffel meid, jeetje het zit je niet mee. Bloondsteenbokje: Ik heb het boekje 'open zenuw' gekocht. met allemaal ervaringen van meiden (en 2 mannen) in de MMM en hun omgeving. Ken je dat? Heb het echt met tranen in mijn ogen zitten lezen. Heel mooi.
nee ken ik niet Zora, moet zeggen dat ik een tijdje gelden 8 boeken uit de bieb heb gekocht. daar zit ook zo'n boekje tussen. toch maar eens beginnen met lezen. misschien kunnen we ze straks ruilen onderling?
Lala, succes bij de HA vandaag. Kan me voorstellen dat je nu zenuwachtig bent. Je bent natuurlijk ook een beetje bang voor de uitslagen. Ik duim ook heel hard voor je! Misschien valt het allemaal best mee.... Taby: Dat is schrikken! Maar goed dat ze nu al bloed hadden afgenomen, brrr... Ja daar zal je hoofdpijn dan ook wel vandaan gekomen zijn. Kan de tumor reageren op je hormonen? Wel jammer dat je BV droom nu in duigen valt, maar idd, jullie gezondheid is het belangrijkst! BV is het beste voor de baby, maar met FV worden ze ook prima groot hoor. Steenbokje: Goh wat worden jullie al snel geholpen, joepie! Voor de afvallers: Ik heb vorig jaar ook sonja bakker gedaan, is het enige dieet wat ik ooit geprobeert heb. Ik vond het super, het is lekker duidelijk wat je wel en niet kan eten en ik heb nooit honger gehad. Het is ook hartstikke gezond en gevarieerd wat je allemaal eet. Ben toen 8 kilo kwijt geraakt. Gisteravond weer cursus gehad. Wel grappig hoor, hebben weer nieuwe oefeningen gekregen om je bekken soepel te houden. Oja en onderwerp was op een gegeven moment darmmassage! Ik dacht: huh, wat voor massage? Schijnt goed te zijn tegen uitscheuren, moet je met speciale olie, 4 weken van tevoren het gebied tussen je vagina en je anus masseren . Zie dat niet echt zitten, maar klinkt wel een beetje logisch....
whahahahahahahaha jannegie dus dat is de reden dat ik uitgescheurd ben. whahahaha en wat doe je tegen inknippen hihihihi ik heb dat wel eens gelezen maar volgens mij is dat nt zo'n broodje aap verhaal als je buik insmeren. als je aanleg hebt voor striae krijg je het en als je te nauw bent van beneden scheur je gewoon uit (of als je kind groot is hahaha ) en geloof me daar voel je niets van! kus
jannegie: klinkt wel goed eigenlijk. ik ben er niet mee bekend dat dat soort adviezen hier in nederland worden gegeven dus wel heel handig. over het afvallen: wij eten alleen maar vis, groente en pasta,rijst en een enkele keer aardappels. ik sport 3 keer per week meer dan een uur. ik eet fruit. het nadeel is gewoon dat ik de hele dag zit en eigenlijk te weinig water drink. ik neem echt wel gebakjes (ik heb er in 2 weken evrdorie al 5 op! allemaal evrjaardagen en zo) maar sport dat er echt weer af. ik ben niet zo van dieeten en ZEKER niet van Sonja bakker. sorry mijn mening. het gaat volgens mij gewoon om een periode van weer even terug bij af. dus veel water drinken, gezond eten (of om de 2 uur kleine beetjes of 3 keer per dag) en fruit, groente en vis eten. meer hebben we ooke cht niet nodig dus...ik ga weer even streng zijn tegen mezelf!
oh meisjes heb net weer testen van sensitst besteld. ben namelijk nog steeds niet ongesteld geworden en heb weer verschrikkelijke dromen. elke nacht weer dat had ik ook aan het begin van mijn zwangerschap. plus dat ik weer vaker op de wc zit hahahaahha. zal wel niets zijn maar voor de zekerheid toch maar ff testen voordat ik zwanger ben en de cerazette tegelijk slik. kus
mik: het insmeren is wel degelijk een feit, tuurlijk is het per persoon verschillend maar het is echt zo dat het erg scheelt. je moet wel de juiste middelen hebben denk ik. en ach, proberen kan altijd toch? ik vind het wel een goede tip
mik, ik kan geen banners zien maar hoe ver zit je? en ben je al wel ongi geworden na de geboorte. kan ook best nog ontregeld zijn he. maar goed ik duim uiteraard voor je (toch?)
Hihi, zal wel mee vallen toch? Wat betreft striae, ik denk ook dat de ene er meer aanleg voor heeft dan de ander, maar smeren zal allicht iets helpen. Dat verhaal van gisteravond daar kunnen wij ons iets bij voorstellen... omdat we altijd veel met de koeien vergelijken, en als dat gebied mooi soepel is van tevoren, dan zal het misschien "iets" minder snel uitscheuren. Koeien scheuren namelijk ook weleens uit.We doen er dan direct koud water opgieten, zodat de zwelling meevalt.
nee ben denk ik nog niet ongie geweest na de bevalling. heb wel bijna 9 weken gevloeid dus misschien ben ik wel tussendoor ongie geweest!
Vind het ook wel een goede tip. je kunt het altijd proberen baadt het niet dan schaadt het niet. Waar ik ook weleens over gelezen hebt is zo'n balonnetje dat de boel een beetje oprekt zeg maar, daar hoor je wel hele goede verhalen over. Maar ja...zo ver ben ik nog lang niet. Steenbokje, dat boekje ga ik in mijn omgeving uitlenen, staan ook veel dingen in over kwetsende opmerkingen die je omgeving kan maken, hoe zij met jouw probleem om kunnen gaan etc.
ik geloof er niet in. maar ach baadt het niet schaadt het niet toch? ik heb dat hoofdje voelen staan en denk niet dat je het thuis genoeg kan oprekken of smeren om het tegen te gaan! hihihiihih