Kruimels en spruitenclub

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 10 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

Jannegie: JA! gefeliciteerd meid! dat wordt taart eten ;) daar gaat het afvalplan hahaha geintje

Zora: heb je de bsn nummer en zo voor mij, bestel ik hem even ;) en zal vanavond even kijke welke boeken in heb en zo.

2. Jannegie

Jannegie Fanatiek lid

14 apr 2007
    2.702
    0
    0
    commercieel
    Mecklenburg-Vorpommern, Duitsland
    Haha, ik mag taart ;) !

3. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    vind ik ook afvallen doe je na de bevalling wel toch?

4. Jannegie

Jannegie Fanatiek lid

14 apr 2007
    2.702
    0
    0
    commercieel
    Klinkt als een goed boek. Ik heb er nog één: zwanger worden gaat niet vanzelf. Of zoiets. Dat vond ik niet zo´n goed boekje. Staat weinig nieuws in. Miskoop!

Gamaar geen taart eten geloof ik. Heb zure oprispingen... :(

5. mamastarlight

jannegeie: dat boekje had ik ook gezien amar vond ik ook niets. er is er ook nog eentje van een vrouw die in het process zit en er over verteld. de Ooievaarsclub geloof ik. heb er mee in me handen gestaan, niet gekocht nog.

en later taart mag ook hoor meis ;)

6. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    jeetje het stort hier van de regen en de hagel. ik ga maar ff poetsen en niet naar buiten denk!

kus

7. mamastarlight

dat zei mijn moeder ook al mik, hier is het nog droog en wit aan de lucht

8. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Hey Jannegie, super! Eindelijk

Mik; dat balonnetje is een topic over geweest op het bevallingsforum en heel veel vrouwen die het hadden gebruikt hadden geen scheur of knip. Dus daar geloof ik dan nog meer in dan in die olie.

Wij hadden hier net ook taart, maar heb het afgeslagen goed he?

Steenbokje: Google even op 'open zenuw' dan kom je op de site waar je m kan bestellen.

9. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Hier de beschrijving:

In Open zenuw vertellen meer dan veertig mensen hoe zij het gesprek met anderen over hun vruchtbaarheidsproblemen zijn aangegaan, wat het hen heeft gebracht, hoe ze omgaan met goedbedoelde opmerkingen of lastige vragen en hoe ze reageren op zwangerschappen van anderen. Mensen uit hun omgeving vertellen op hun beurt hoe zij de vruchtbaarheidsproblematiek van hun dierbaren ervaren en hoe ze er zo goed mogelijk mee om proberen te gaan.

Volgens mij heeft Elmo hier van het forum er ook aan mee gewerkt. :D

10. mamastarlight

Zora: goed van je hoor. en ik ga even op bol.com kijken denk ik.

o dat ballonnetje moet ik in de gaten gaan houden dan.

Heb gisteren mannetje nog gesproken trouwens. hij was zo lief. zegt die: ben je blij lieverd ik zo ja echt wel maar wel heel voorzichtig blij zegt die: ik ben ook blij voor ons maar ben helemaal blij als je echt zwanger test, dan heb ik meer vertrouwens maar maak ik mij weer zorgen om jouw en de kind(eren). mijn allermooiste dag komt als ik ons kindje in mijn armen houd.

Zo lief he! zucht hahaha

en over dat jullie al wisten dat het aan mannetje lag aangezien bij mij alles goed was: dat zegt helemaal niets he, en kan puntje bij paaltje nog steeds aan mij liggen ;)

11. mamastarlight

dank zora, ik ga zo eens kijken. Gatver zijn in de kruipruimte bezig die voor onze deur uitkomt. bah wat stinkt dat zeg!

12. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Kim, het is toch zo dat wanneer je borstvoeding geeft je nog niet ongi wordt.
    Pas wanneer je stopt?

Jannegie, ik heb zo'n middeltje via een site gekregen om te proberen, ga dat dus echt wel proberen hoor.
    Zoals Zora al zegt, baat het niet dan schaat het niet.

Steenbokje, ik ben blij dat je zo positief bent meid.

13. Jannegie

Jannegie Fanatiek lid

14 apr 2007
    2.702
    0
    0
    commercieel
    Kim geeft toch geen BV meer?

Dat middeltje mocht ook van weleda zijn. Daar zit geen kunstmatige troep in. Heb daar de buikolie ook van. Ook een tip van de vk.
    Ze doen trouwens ook acupunctuur. Maar dat is niks voor mij hoor. Daar zou je baarmoedermond wat opener van gaan staan. Ze prikken op 3 plekken in je benen. De VK had daar wel hele goede ervaringen mee....

Oja, de darmmassage moet wel elke dag gebeuren ;) . Je mannetje mag het ook doen, zei ze. haha!

14. Jannegie

Jannegie Fanatiek lid

14 apr 2007
    2.702
    0
    0
    commercieel
    Wat een lieverd, Steenbokje! Nu het aanzoek nog ;) .

Euh, ballonnetje? Hoe zit dat?

15. mamastarlight

jannegie: ja he...misschien moet hij het dan toch amar doen hahaha. ik kan trouwens nog niete cht boeken tot na de 12-11 denk ik even tellen...

wat voor cursus is het precies Jannegie wat het klinkt echt goed, vind ik dan he ;)

16. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik heb dat van Weleda, moet nog even lezen wanneer ik daarmee moet beginnen.
    Doe het gewoon zelf hoor, hahaha.

Maar Kim is toch nog niet zo lang geleden gestopt, kan de ongi toch nog even duren?

Lief van je mannetje Steenbokje.

17. Jannegie

Jannegie Fanatiek lid

14 apr 2007
    2.702
    0
    0
    commercieel
    Nou ja, tis gewoon een Geburtsvorbereitungskurz. De cursus wordt gegeven door verloskundigen (Hebamme). Deze keer toevallig door mijn eigen VK, Elke.
    We zijn met 7 meiden, zitten op matjes met een voedingskussen. Mogen zelf aangeven wat we graag willen weten/leren. Elke heeft thee mee, fruit en chocolade! Volgende week gaan we buikdansen, haha!
    De week erop gaan de mannen mee. We gaan dan ook de verloskamers in t ziekenhuis bekijken en als we willen kunnen we een gedetailleerde video van een bevalling bekijken. Weet niet of ik daar nou wel zoveel behoefte aan heb....

Ga nu even naar buiten, paardje kan nog wel even de wei in. Mn baas komt zo met onze fiscalist, gaan zwangerschapsverlof doorspreken.

18. Jannegie

Jannegie Fanatiek lid

14 apr 2007
    2.702
    0
    0
    commercieel
    Ja dat zou heel goed kunnen!

19. mamastarlight

klinkt goed hoor meid, zal ik ook wel willen zo iets hier. maar goed wil dan toch zo veel dat ik er heus wel uit komt.

heb gelachen net: manpower belde op naar het oudje om een afspraak te maken met een van mijn leidinggevende. en toen vroeg hij haar waar ik bij was hoe en wat proest geweldig om te zien! hahaha

20. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Steenbokje, is het wel leuk op je werk?
    Ik bedoel, die dame gaat bijna weg, dus denk je dat het dan leuk is.
    Voel je je al thuis?

Deel Deze Pagina