Gezellig hier weer. Jammer voor Tipp. Maar Steenbokje heeft wel gelijk. Voor het kindje zal het het beste zijn. Ik ga even boodschapjes doen voor mannetje. Daarma de wasmachine nog ene keer leeg halen en dan ga ik in mn eentje onderweg naar NL. Zie wel tegen de reis op.... Kom maandag weer terug.
Ik zal mn best doen. Mag erg graag autorijden en als het rustig is op de autobahn gaat het gas wel in hoor! Dussss euh... snel en voorzichtig, mag dat ook?
Ben helemaal happy. Kinderwagen uitgepakt en in elkaar gezet. Ben helemaal trots dat ons mannetje straks daar in zal liggen, hij is echt mooi. Alhoewel ik het me nog helemaal niet kan voorstellen hoor. Ons ukje.
Tja en dan over een paar jaar wanneer ze ouder worden (8 jaar en ouder bijv.) daar kan ik me dus ook nog helemaal niets bij voorstellen. Stom hoor
ja gek he ik ook niet hoor! maar geloof me als die kleine man er is is het wel alsof hij er nooit niet is geweest en het is echt eigen. dat vond ik zo apart je ontmoet voor het eerst een mensje en toch hoort het echt bij je! kus
Annemarie, heel fijn weekend in Belgie. Daantje25, wat lekker voor je dat je je weer beter voelt met alleen dagdiensten.
hoi allemaal tipp vervelend zeg dat je nog niet naar huis mag... mieke dat maakt het allemaal toch wat echter he, zo'n kinderwagen en zo eigenlijk maar goed dat een mens negen maanden zwanger is, denk dat je die tijd nodig hebt om er aan te wennen dat er een kleintje aankomt. vandaag bij de HA geweest, ik moet nog lang wachten want de afspraak voor de gyn staat er op 09-01-09 bert mag volgende week wel zijn zaadjes inleveren. de dokter had een potje meegegeven, in de auto vroeg bert: 'moet dat helemaal vol? ' hahaha mafkees. ik ben nu wel een beetje geruster als gisteren, nu relaxed dit jaar uit, wetende dat er volgend jaar wel een oplossing komt, klust ook wat meer relaxed denk ik.
Die is verkouden en ligt nu al een poosje boven te huilen. Tijd om te slapen, maar hij heeft nog niet veel zin. Hij huilt zichzelf vaak in slaap. Ga er van uit dat hij over 5 min. stil is. En anders krijgt hij zo zijn laatste fles wat eerder en dan gaat hij echt wel slapen. Maar verder gaat het ondanks zijn verkoudheid heel erg goed. Hij doet een poging om te leren kruipen. Krijgt al echt zijn knietjes onder zijn buikje. Nu moet ie alleen nog in zijn vooruit i.p.v. in zijn achteruit. Ik geef het nog een week. Verder eet hij al potjes warm eten en af en toe warm eten wat wij zelf ook eten. En fruithapjes maak ik ook zelf met de hakmolen. Peer, appel, en banaan.