Hey meiden hoe is het hier ? Tipp, ligt in het ziekenhuis zo te lezen erg balen voor dr.. Lala, ik hoop dat de afspraak bij de gyn niet meer hoeft hoor Steenbokje en Zora, hoe gaat het in de MMM met jullie ? Hoe is het verder met iedereen en de beebs?
Daarom kom ik alleen voor de cijfertjes en de prikjes, de APK dus. vertel ze wat ze willen horen en daarn ben ik weer weg!
Hey meiden! @ jannegie: Cool! @ tipp: ik sluit me bij steenbokje aan meis. Ze zorgen goed voor je daar en het is belangrijk voor jullie beebje! Als het veilig is, laten ze je echt wel gaan ff volhouden nog! @mieke: Faylinn ging met 3 weken over naar dr eigen kamer en ledikant. Ook een familiewieg hier, en ik begon me er vreselijk aan te irriteren. De wieg dan he? @ BV : vaak wordt de ongi wat uitgesteld bij BV, maar dat hoeft heel niet hoor! Overigens is het ook een broodje aap verhaal dat je niet zwanger kan worden tijdens BV geven! @ kim : wanneer krijg je ze binnen? Wel raar dat je nog niet ongi bent geworden ......
hahaha die Bert! Linds, zou m wel een handje helpen hoor. Hij zal t vast moeilijk ermee hebben. Wat laat zeg!