Ja ben ook weer eens eventjes hier Waauuw wat geweldig dat hij mama zegt, wat zal jij trots zijn zeg ! Zegt hij het al een beetje vaak ?
ja truus ik zal hem wel helpen ja laat, bij een andere gyn kon ik al in november, maar die wou ik echt niet! ik wou per se dr bollen (zei daarstraks per ongeluk dr BALLEN ) een heel lieve man, legt alles rustig uit. die andere is een trien, zou niet zeggen dat zij ook een vrouw is, zoals zij die eendenbek erin ramt
gistermiddag voor het eerst toen hij op bed lag, en toen ik gister aan t koken was en Mike eten gaf riep hij me weer!
Aaah wat lief zeg ! Hopelijk kan hij ook snel papa zeggen, anders is het zo lullig voor Mike .. Linds
Dat had mijn moeder met haar plastisch chirurg Linds... dat was ook een hottie! IKdus, ik hoop het! We waren juist papa aan het oefenen..
ook wel goed hoor, af en toe een dipje, (hoop voor jullie niet te vaak) maar meestal kan ik er wel goed mee omgaan hoor en ik heb een huwelijkom naar uit te kijken natuurlijk
Oh wat leuk, wanneer gaan jullie trouwen ? En een dipje mag je wel even af en toe hebben hoor. Daar zitten de meiden vast niet mee
o my god, heb net mijn verwijsbrief open gemaakt.. daar staat heel mijn medische geschiedenis in. weten jullie nog dat de vorige dr niks had gezegd over gevaren van schildklier met zwanger raken? die trien heeft erin gezet dat ik last heb van 'morbide obesitas' nou ja zeg, ben helemaal in shock, had toen een BMI van 27, is iets teveel, maar extreem overgewicht? tssss daaronder heeft mijn nieuwe dr geschreven dat er van morbide obesitas nooit sprake is geweest pff morbide obesitas dalijk ff naar de macdonalds
Boxkleed 9,99 rompers 2 voor 3,29 sokjes 3 paar voor 2,49 slaapzak 7,99 leren slofjes 9,99 fleece wikkeldeken 9,99 spuugdoeken 3 pak 1,49 hoeslaken jersey 2,49 slabbers 3 voor 2,99 pyama 3,99 alles in roze, blauw en offwhite/beige meegroeistoel voor 39.99 allemaal Bambino... bij Kruidvat!