Zora, hier komen ze met z'n tweetjes schoonmaken 1x per 2 weken en kost dan 50 euro, dat vind ik net te doen hoor! Die andere week doen we het gewoon zelf. Maar wanneer het dan extra gedaan wordt en de grote dingen is het toch weer fijn. Luxe dat je moeder strijkt hoor hihihi. Oja dus op verzoek foto van de kinderwagen in album (Truus)
goedemorgen dames, ben er ook weer. Had afgelopen week nachtdienst. Maandag heb ik een nekplooimeting laten doen. En géén verhoogd risico . Ik heb er ook gelijk weer wat mooie echo's bij.
snif: goede uitslag hoor! Mieke: vind 50 euro echt niet duur voor 2 personen hoor. hoe lang blijven ze dan?
heb net weer mijn folder uitgeprint dus nu ff kopieren en dan vouwen en hopla bij mensen in de bus doen. ben zooooooooooooooooooooooooooo slecht in folders maken maar goed als het maar over komt toch? gewoon gekopieerd op gekleurd papier valt het een beetje op! wehahahahahahaha
goed beziiiiigggg hahaha meiden het is chaos hier zeg! maar goed ik heb veel dingen kunnen doen die ik moest doen en heb tussen neus en lippen door kunnen eten, belastingdienst kunnen invullen en jullie bij kunnen houden hihihi
truus en lala: o en ik wil graag de ringen aangeven goed? of mijn hond met een kussentje op der rug hahaha. ps. wie trekt de jurk aan?