Net even knopjes gehaald bij de Praxis voor op de lades van de commode. Leuk hoor, een hondje, poesje, zeilbootje en vliegtuigje. Krijg zo nog even een klus te doen qua werk. (schilderen ging niet door dus gewoon lekker thuis vanmiddag). Ga nu naar boven want het is hier koud in mijn werkkamer.
schattig miek! ik heb een leuk winnie de pooh badjasje op de kop kunnen tikken en een speelkleed en een truitje.
Oh Truus, daar zeg je wat... ik moest smack hebben, vergeten. Kim, gelukkig maar (toch?) Steenbokje, schattig hoor dat ieniminiespul. Kreeg bij de febr. mama's alweer de tip voor volgende week bij KV, weer veel babyspul (toch Truus)?
truus: wat een lieverd toch he. als jij nou nog zal zeggen mamam mmmmm hihihi. Mieke: zeker dat badjasje is ZOOOOO schattig. ben ik helemaal verliefd op! Wat kost een speelkleed nieuw meiden? denk dat ik bedonderd ga worden namelijk met een bedrag van 15 euro exclusief verzendkosten. heb ik goed aangevoeld waarschijnlijk he
Mieke, wat een rot nieuws van je vader zeg, hoop voor jullie dat het allemaal mee blijkt te vallen. Mooie foto's zeg, je buik begint nu echt goed te groeien, is leuk he als iedereen kan zien dat je zwanger bent. Mooie kinderwagen heb je. Zora, succes vanavond met het vertellen. Knuffel. Vandaag lijkt het goed te gaan heb ik het idee, tot nu toe nog geen hoofdpijn.
WOW Ik ging naar de supermarkt voor boodschappen, maar kom terug met een aanbieding voor nieuwe baan!