Remmar, ik had het ook direct na ei Spannend dus. Sniffy, wat eren super reactie van je zus, maar je andere zwangere zus weet het dus nog niet of wel? Enne wist je dat je vanaf 13 weken (geloof ik) geen nachtdiensten meer hoeft te draaien omdat je zwanger bent. Zoiets hoor... staat vast in je cao.
linsey knuffel meis. en wat een k*topmerking zeg! waar halen ze het lef vandaan sniffy gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hallo dames, gistere dag naar Friesland familie bezoek,werdt daar spontaan helemaal niet goed begon me erg dizzy te voelen zweet druppelde van me hoofd zo in me blouse niet normaal meer heb hele tijd gezeten trillende handen enz enz later ging het wat beter was echt heel raar maar goed verder met iedereen alles goed? groetjes
bedankt voor de knuffels allemaal hoor. waren echte tranen gisteren maar bekijk het alweer van de positieve kant: heb liever een korte cyclus dan dat ik moet zitten wachten dat ik na 5 dagen overtijd alsnog ongesteld word. bovendien is mijn ongi weg als we dit weekend naar de efteling gaan. mijn ouders zijn 25 jaar getrouwd en dan gaan we met 8 naar de efteling: mijn ouders, lukas en bo (mijn broertje en zusje) ik en bert en mijn zus en haar vriend. en dan blijven we slapen in het eftelinghotel, heb er echt wel zin in
kijk dat heeft wel een voordeel Linds, maar hij had beter 9 maanden weg kunnen blijven. Misschien deze ronde wel een kleine Pardoes of Pardijntje in de buik!
Grr. wat kan de natuur toch wreed zijn , nietwaar Lala. Een hele dikke knuff meid. En die vrienden weten blijkbaar niet waar ze het over hebben. 'T is zonder die opmerkingen al moeilijk genoeg!
inderdaad wij zijn de eerste van onze vriendengroep die voor een kindje gaan, en zij hebben er echt geen ballen verstand van de cafébaas kwam later achter mij staan, legt zijn hand op mijn schouder en zei: komt wel goed meid. kijk dat heb ik nodig heb mama al gebeld en die kan me altijd wel troosten, bij haar is het verlangen naar een eerste kleinkind ook aanwezig natuurlijk. en aan jullie heb ik ook echt heeeel veel jullie zijn lief!
Mijn onderschrift is aangepast hoor meiden. Bedankt voor de pb'tjes. En nu ga ik er zo weer vandoor. Een s kijken wat we vandaag gaan doen. Ik denk in ieder geval een paar kastelen proberen te bekijken. Liefs Maranka