Gaat eigenlijk wel goed, voel me vandaag prima, ben nog niet echt nerveus, dat komt morgenavond wel denk ik. Nu lijkt het nog best ver weg. Jullie hebben vanavond toch de infoavond?
hai lady's fijn dat het weer goed gaat tipp! en dat je er weer bij bent! (hadden ze in het ziekenhuis geen internet? bij ons wel..mijn moeder was daar erg blij mee een paar maanden geleden! kon ze lekkr hyven ) @zora knuf voor de zenuwen @kim hoe gaat t met de lijn? ben vandaag ook begonnen..10kg moet er af ... weddenschap met me mannetje
Succes vanavond Steenbokje. Ben benieuwd wat ze allemaal vertellen. Ik wil ook kilo's kwijt. Was er 2 kwijt maar die zitten er nu weer aan. het lijkt wel of mijn weegschaal geen getal meer onder de 79 of 80 kilo kent, zucht...en dan ben ik nog niet eens zwanger geweest en bevallen...
stomme roemen grrrr (kan niets vinden voor ze dat begrepen jullie natuurlijk al) Iemand iets avn Truus gehoord. maak em zorgen om der
nee rox, ze hadden er geen internet Anders had ik jullie al veel eerder lastig gevallen hoor Veel plezier bij marco! Nee niks van truus gehoord... Waarom maak je je zorgen om haar? Ik heb net lekker 2,5 uur geslapen. Werd wakker gemaakt door mijn moeder... Die is nu aan het 'moederen' en poetsen... Lekker. Net als vroeger toen ik ziek was. Dan vond ik het ook altijd lekker om mijn moeder om me heen te zien rommelen...
hy meisjes rox hier ook negen a tien kilo eraf! manlief maakt het niets uit maar ik wil zelf weer strak in mijn velletje zitten, (hij vroeg gisteren nog heel lief of ik een roze koek wilde ) hahahahahahahahaha in januari naar centerparcs en dan moet het eraf zijn. tipp lekker he zo'n mams. die alles voor je doet. hier net lekkerbekjes gehaald twee weet je hoeveel die kosten 13 euro . BELACHELIJK
Tipp heerlijk als je mams lekker voor je zorgt. Er gaat toch niets boven je eigen huisje en je eigen bedje. Kim, wel moeilijk hoor afvallen voor januari en vooral met de feestdagen. Succes! 13 euro is inderdaad belachelijk voor 2 lekkerbekjes, of zijn het reuze lekker bekjes! Truus, meis heb je al contact gehad met de huisarts?