Goedemorgen, meisjes nu ophouden met die lieve berichtjes via het topic of PB hoor, houd het niet droog hier! Gister ruzie gehad met de chauffeur gehad op het werk, iets knapte, dus aanleiding voor mijn filiaalmanager om nou eens te vragen wat er was. dus ik alles uitgelegd.... nu snapte hij pas dat het menens was als ik zei dat ik op was. of ik de HA heb gebeld? nee, ik kan het nog niet.. Sorry! Toen ik thuis kwam gister heb ik lekker met Mike op de bank gehangen, geknuffelt en zijn we vroeg naar bed gegaan. als kado van Joey mocht ik langer blijven liggen; 8.15 kwam Joey pas om de fles! Steenbokje, hoe was de info avond? Zora, alvast een hele dikke knuffel van Joey en mij!
goeiemorgen meiden, Joh steenbokje, ik zie het wel verschijnen. Vind het sowieso al erg lief van je Truusje toch... wees je wel lief genoeg voor jezelf? Knuffels... En wel bellen hoor... Het is echt beter! Knufffffff Hmmm... Ik heb heerlijk geslapen. Mijn eigen bedje ligt toch een stuk beter dan een ziekenhuisbed En mijn moeder en thomas hebben de zorg voor mij prima verdeeld... 's Morgens werkt thomas thuis, dan stopt ie me na de lunch in bed en gaat aan het werk. Vervolgens komt mijn moeder uit haar werk me wakker maken en die blijft dan weer tot thomas weer thuis is... Het zijn echt 2 engeltjes
Heerlijk Tipp 2 van die engeltjes! Truus, wel fijn dat je leidinggevende nu op de hoogte is, denk dat dat voor jezelf ook wel prettig is. Helemaal wanneer er stappen ondernomen worden. Maar... bellen wanneer je er aan toe bent hoor. Steenbokje, knuffeltje voor jou! Zo'n avond is idd niet niks en kan me ook wel voorstellen dat jullie beiden er even verschillend over denken. Tenslotte hebben jullie allebei een ander lichaam. Zora, alvast sterkte voor morgen voor ik het vergeet. Slaap je wel goed, het is goed om lekker uitgerust te zijn, des te meer je lichaam kan hebben. HIer ons patientje net verzorgd. Pilletje er in, medicijn met spuitje in bekje en wond doorgespoeld. Ze was heel lief, maar ja het was vandaag ook nog maar de eerste keer. Ze heeft heerlijk de hele nacht bij me op bed geslapen, vind het zo sneu voor haar.
o en ik heb slagerij nieuws! Zal het even kort uitleggen; de vader van Matthew (jongste broertje) werkt nog steeds bij het bedrijf. Nou heeft de rayonmamager hem gebeld (hij wist nog wie ik ben, goed teken!) en wilde zijn mening weten! Dus hij heeft gezegd dat als ik bij hem had gesolliciteerd hij me direct aan zou nemen. Dus zijn collega bedankte voor zijn mening en zou zijn antwoord meenemen in zijn beslissing. Die 2 zijn maatjes, en overleggen altijd samen over solicitanten enz... Dus wed ik gebeld door Matt zijn papa! Dat ie t leuk vond als ik werd aangenomen en dat zijn maatje om zijn mening heeft gevraagd enz enz. Maar dat ie wel vond dat ik alleen moest overstappen als ik een vast contract kreeg en beter ging verdienen. lief he dat de exman van je moeder zo begaan met je kan zijn?
Goedemorgen! Steenbokje: Pffff... pittig hoor. Kan me heel goed voorstellen dat jullie gedachtes verschillen. De kunst is dan om toch elkaar te blijven respecteren! Zora: nog steeds niet echt zenuwachtig? Tipp: fijn, zo´n goede verzorging! Nog even volhouden! Truus: we waren echt ongerust over je! Moet stiekem wel een beetje lachen om die chauffeur, die heeft natuurlijk niks aan zien komen... En dan staat daar ineens een kleine Truus uit haar vel te springen. Hihi, zie het helemaal voor me . Lucht ook weleens op hè. Maar of je de dokter belt is natuurlijk je eigen keuze, maar die weten daar heel professioneel en vertrouwd mee om te gaan. En dat de gedachte zelf in jou opkwam zegt natuurlijk al genoeg.... Mieke: Hihi, jij en je arme poes .
hahahaha nou, de chaffeur begon tegen mij en dat kon ik niet hebben. dus ik riep; zoek het lekker uit joh gek, pleur op! niets voor mij om te te roepen, en helemaal niet om te huilen op t werk. dus mijn filiaalmanager schrok best hahahaha. idd, dat is er zelf mee kwam is goed. maar even aan het idee wennen hoor. ik vraag nooit om hulp vandaar...
Tip: heerlijk die aandacht Mieke: knuffel voor Sofia! is ook zielig. onze jongste heeft iets met zijn oog, waarschijnlijk gevochten. kijk het even aan anders gaat hij ook even bij ome doc langs. Truus: Goed nieuws wijffie! kan je wel even gebruiken he. Mieden ik voel me belaberd vandaag! heb een buikgriep of zo denk ik. en ik moet nog wel naar school vanavond! bah!
Truus, ga lekker langs voor een gesprek over salaris en voorwaarden. Het is al zo positief dat ze er zelf mee komen, meer verdienen en vast contract. Kun je bijna niet laten lopen. Maarrrrr...... als je het doet, doe het dan ruim nadat je KV hebt afgerond zodat je nog even 2 weekjes of zo voor jezelf kunt nemen, is altijd lekker. Steenbokje, hmmmm niet lekker een buikgrieppie! Enne pas op met je kat hoor, kan ook uitdraaien op een abces!
Dat was wel mijn plan Mieke. Heb een opzegtermijn van 1 mnd. Die dien ik wel netjes uit. ook omdat ik het niet kan maken to de anderen die dan extra moeten werken. aan de andere kant kan ik dan lekker mijn vakantieuren laten uitbetalen en compenseren met mijn studie schuld die ik nog heb staan bij Kruidvat. Daarna nog effe rust en dan er tegenaan. MAAR, ik ga nergens van uit. misschien valt t heel erg tegen!
Daar moet je niet van uit gaan hoor Truus. Het klinkt allemaal super. En je moet pas naar de huisarts gaan als je er zelf aan toe bent. Alhoewel het bij mij soms wel helpt als ik een extra steuntje in de rug krijg. Doe in ieder geval lekker rustig aan voor zover dat mogelijk is. Tipp, heerlijk hoor dat ze zo goed voor je zorgen, echt lief. Mieke: Ah vind het echt zielig voor poes en ze kunnen dan ook echt zo zielig gaan doen he. Ik heb vannacht prima geslapen, hoop dat ik vanavond ook meteen in slaap val. Steebokje: Bah hopelijk wordt je niet ziek. All: Ik begin nu wel een beetje een rar gevoel in mijn buik te krijgen, zenuwen ben ik bang..haha... Heb vanochtend ook de eerste antibiotica pil ingenomen en die moest je oplossen in water. Echt vies op je nuchtere maag, ben er nu een beetje misselijk van....
truus meissie rustig aan he! en je hartje volgen. knuffel steenbokje knuffel meis ik ga ff naar het loo! kus
klinkt als goed slagerijnieuws truus... Pfff hier net een computerprobleempje opgelost. Het ding had uit zichzelf een security update gedaan en was opnieuw opgestart. Hij was ineens wel heeeeeel veilig, ik kon niet meer inloggen?!?!?!?
Zora, na 30 min mag je pas eten toch? Het gaat vast helemaa goed morgen, ik zal aan je denken meis! iemand een tip hoe ik mijn grauwe was weer mooi wit krijg? Voornamelijk hydro's en rompers
mijn moeder deed dat altijd met blauwsel. Kun je bij elke drogist kopen (staat meestal bij de textielverven enzo)
vreemd... Ik weet alleen dat het in een klein wit doosje zit... Geen idee wat de evt. merknaam ofzo is... Ik ga eens even voor je snuffelen...