Was eigenlijk niet van plan om ook in het ziekenhuis te belanden . Gisteren was de controle bij de frauenarzt weer perfect. Bloeddruk 110/80. 1 kilo erbij. Urine ok. Ons bolletje weegt nu 2100 gram volgens de echo. Ja, ik heb weer een snelle echo gehad... Maar vind het nu niet eens leuk meer. Het gaat zo snel en je kan amper nog wat zien. Ze heeft alleen wat gemeten of het zo groeit zoals het moet groeien. CTG was ook prima en hartslag van ons bolletje ook. Beweging veel te veel, haha, kan dat ook? Hij/zij heeft nu steeds een voetje in mn zij liggen, daar waar je je elleboog houdt. Soms wordt mn elleboog helemaal opzij gedrukt.
wil je niet eens in het ziekenhuis belanden? He wat flauw Kan me voorstellen hoor dat je de echo's niet meer zo leuk vind... Ik had vorige week maandag een groei echo, maar echt leuk vond ik die niet meer, je ziet bijna niks meer...
meiden vraagje: ik heb mannetje een ecard gestuurd en daarin gezet dat waarom ik baalde dat we niet naar Disney gingen. ik weet dat hij het heeft gelezen maar ik hoor verder niets. Dat is toch raar?! jeetje ben meteen een beetje pissig!
misschien is ie nog over een reactie aan het nadenken? Of wil hij het er vanavond persoonlijk over hebben en niet over de mail oid... Geef hem nog even de tijd.... Maar kan me wel voorstellen hoe je je voelt. Knuffel! XX
ik heb niets gezegd Hallo lief, Ik ben er helemaal stil van....... Vind het heel lief van je. Kaart vind ik ook heel lief. X
ja sorry....schaam me... hoe vind je deze dan van me beste vriendin: Er komt veel bij kijken zeg. Ik wist er wel iets van, maar natuurlijk niet precies hoe zoiets werkt. Als je je straks rot gaat voelen van de medicijnen ofzo en je wilt erover praten dan kun je altijd bellen, mailen, faxen, smsen en alles he. Dat je dat onthoudt hoor. Kan me voorstellen dat er straks een heleboel dingen door je heen gaan als je hieraan begint. Niet alleen door de medicijnen en hormonen, maar gewoon zoiezo al. Hoe was de info-avond gisteren? Indrukwekkend? Spannend? Gaat ook nog even spannend worden dan wat je precies voor iets gaat doen, of het IVF of ICSI wordt. Ik wens jullie veel succes hoor. En hou me op de hoogte hoor. Als ik iets kan doen, dan laat je het me weten he....
zeker weten! top vriendin is het! we wilde zo graag samen zwangeren maar toen ging mijn relatie uit. We hebben alles samen meegemaakt. je wist ook dat ik mannetje ging vragen en zo. slaap lekker!
Leuk Steenbokje, je hebt lieve mensen om je heen. Niet zo ongeduldig hè, volgende keer! Hier weer drukte en stress. Alle bouwmensen staan tegelijk op het erf, voor de stal en het huis. Alle bouwtekeningen zijn constant kwijt.... Mannetje rent van hot naar her. Mijn rug begint bij te trekken hier op de bank. De nieuwsbrief heb ik half af. Zometeen nog wat belletjes plegen voor verschillende dingen van het huis.
Steenbokje, geniet lekker van elkaar en geniet van de lieve mensen om je heen. Fijn Jannegie dat er nu eindelijk schot in zit. Wat is nu de planning. Ik ga even lunchen, net boodjes gedaan en vers brood en beleg gehaald. Even relaxen op de bank.
thanks mieke en gelijk heb je! Ps hoe zet je macro's uit binnen een word document? heb het geweten hoor maar ben blanco vandaag.