dank je meiden, ik ga hier eerder weg want kom niet aan het huiswerk toe. knuffel vanwege oma rebbeltje
Rebbel, sterkte met je oma, niet niks zo ziek zijn voor dat oude mensie! Maranka, goed nieuws. Komt hij iig weer even in het werelend en wie weet wat daar weer uit voort komt. Zo ik ga de volgende aflevering Gooise Vrouwen kijken. Oja en gezond gedaan hoor meiden, 3 bruine bammetjes, appel, peer, banaan en een groot glas melk.
SSSSSSSST! Niks zeggen! Volgende week moet er nog een fles af.... MAAR! Ik ben al zo bezig met Joey's eerste verjaardag! Zijn taart is al besteld, ben al aan het bedenken wat voor uitnodigingen ik laat maken....
dat is ook wel weer erg leuk he truus! kleine joey wordt groot. ons eerste kruimels en spruiten kindje!
Nou wat een geklets zeg! Rebbel: wat erg van je oma. Een longembolie is niet niks! Annemarie: hoop dat je toch een leuk weekendje hebt gehad. Maranka: Goed nieuws voor Peter! Spannend joh! Zora: Heel veel succes alvast voor morgen. Neem vanavond een beker warme melk ofzo, zodat je goed in slaap kan komen! Mieke: goed bezig met je bammetjes! Hier ook bruine bammetjes gegeten, maar dan met hagelslag, had er zo´n zin in . Voor het huis zit er idd schot in. We hebben de keldervloer al gestort. morgen worden de kelderwanden gemetselt van stapelstenen die dan vrijdag vol gestort worden met beton. Volgende week leidingen leggen en betonplaat storten. Dit doen we allemaal zelf en met eigen personeel. De week erop (1e week nov) komen de wanden al! En dan zit in 4 dagen het dak erop. We gaan proberen om met kerst klaar te zijn! Vanavond weer pufcursus dames! Meid hier uit de buurt zit waarschijnlijk op mijn berichtje te wachten om te carpoolen. Maar daar heb ik helemaal geen zin in, want het eerste wat ze doet als ze buiten komt is een peuk opsteken! Sorry als ik hiermee mensen kwets, maar ik vind dit echt niet kunnen en heb geen greintje respect voor haar.
haha... Grappig, is dat he, ik had dat met die jurkjes van Steps van Julia's Tango. Dan moest ik aan jou denken.
Jannegie, super dat het nu zo snel gaat met jullie huis, hoop dat jullie kerst kunnen vieren in jullie nieuwe stekkie. Nee, ik kan er ook niet over uit, die mensen die roken als een ketter tijdens de zwangerschap. Maar ja....ieder zijn ding.
Uhm ik slurp heel af en toe een paar slokjes van de wijn mee. Maar dat is misschien 1x per 1,5 week hoor
Jannegie, hoe ga je dat met het kamertje doen en de meubeltjes. Zou fijn zijn dat wat je wilt voor het kamertje tegen die tijd geleverd kan worden toch?
hmmm net weer heerlijk 2,5 uur geslapen... Toen ik mijn oogjes open deed stond mijn moeder naast mijn bed met een koppie thee Wat een luxe OOOOH steenbokje, dank je wel voor je post! Wat lief!
Mijn zus neemt ook af en toe een wijntje, is niks mis mee hoor. (vind ik) Heb op discovery gezien dat je kindje gaat sluimeren als je een wijntje drinkt. Bij roken zie je dat het kindje het echt benauwd heeft. Ik ga er zo vandoor meiden! Misschien ben ik vanavond nog even online en anders na de operatie weer! Liefs Zora
hihihihihih zo jij bent er vroeg bij met de taart etc. hahahahahaha lijkt me ook wel erg speciaal zo'n eerste verjaardag! een vriendin van mij heeft een meisje en toen die een werd stond ze voor het eerst op uit de zit. hahahahaha en iedereen juigen en klappen en toen zag ze de lol er wel van in dus ze bleef het doen en elke keer iedereen weer klappen etc erg leuk. heerlijk meisje ook, zijn wij eigenlijk ook allemaal uitgenodigd? anders pb ik je wel even mijn adres voor het kaartje hahahahahahahaha
vind ik ook heel erg roken als je zwanger bent . maar ja sommige mensen doen het wel en daar kan je niets aan doen. ik ben meteen gestopt zodra ik de test had.er blijven mensen denken dat het geen kwaad kan terwijl het echt overal staat! leuk meis dat je huissie opschiet.