@ Truus : glansspoelmiddel voor de vaatwasser. (als je nog nix anders hebt gevonden inmiddels, ik kom er altijd zo fijn achteraan na een werkdag ) (en wel bellen lieffie! als je er aan toe bent...) @ all : vluchtig bijgelezen, maar even geen tijd/puf om te reageren. Meebie later!
HOERA, heb ons kleintje nu ook aan de buitenkant zien schoppen, hihihi. Als dat het was tenminste want het was wel heel erg aan de zijkant.
joepie! nu is het nog leuk hahahahahaha hoe groter hij word hoe meer zeer het doet hihihihihihihihi maar het blijft zoiets moois he?
kim, hij word met marsepein enzo gemaakt. van Elmo! En die man die het doet heeft het er zo druk mee dat ik het zeker wilde weten dat ik er een had met Joey's verjaardag! Tuurlijk mogen jullie komen (je was me al voor)
@ Jannegie bgoed naar je lichaam luisteren hoor @ Truus Volg je hart meisje jij weet wat het beste voor je is! @ Tipp. Bij julli zijn de taken goed verdeeld nu. Heerlijk om even verzorgd te worden. Maar kan me voorstellen dat je ook graag zelf iets wil doen.
af en toe kriebelt het om toch wat te doen. Maar dan ben ik al erg blij dat ik thuis ben en niet meer in het zh en dan blijf ik toch maar braaf liggen