Meiden ik word GEK! Ik moet het ff kwijt... heb al eerder hier wat laten vallen over mn schoonzus, de MMM bij haar en de slechte berichten van de laatste tijd. Kwaliteit van zijn zwemmers niet goed genoeg voor IUI en volgende behandeling word waarschijnlijk IVF of ICSI ze heeft vanmorgen positief getest na de tweede IUI met eigenlijk te weinig goede zwemmers! Whaaahhhhhhhhhh! Ik kon het niet droog houden! Zo .. en nu ga ik aan het werk .. .
Wat gaaf zeg dat ie nu ook de kleine heeft gevoelt. Barry heeft nog steeds niks gevoelt, omdat dan de kleine ophoudt met schoppen of hij voelt het gewoon niet. Maar het komt nog wel. Wendy Gefeliciteerd! En Lala, jij bent toch ook jarig...of heb ik het nou verkeerd. Jij ook gefeliciteerd! Een hele fijne dag.
Zora, heel veel sterkte vandaag. Dikke knuffel. Wicjuh, wat fantastisch voor je schoonzusje. Ben helemaal blij voor jullie. Geniet er maar lekker van.
goedemorgen meiden, ben even aan het quoten geslagen, iets makkelijker. maar om antwoord te geven: nee ik ook absoluut niet. Zeker gezien het feit dat wij nu op ICSI zijn aangewezen kunnen dat soort dingen mij echt verschrikkelijk boos maken. Wij worden echt overal op gescreent (je wilt het niet weten!) en dan doen zwangere meiden dit. ongelofelijk sorry.
wicjuh gefeliciteerd ik geloof het best dat dat heftig is meis. wow wat goed zeg! wendy gefeliciteerd meis zora succes vandaag meissie ik moet werken van 9 tot 2 . schoonmoeder past op en dat is maar goed ook want mijn man is ook ziek dus kn ze voor allebei zorgen die is al vanaf drie uur vannacht aan het overgeven. kus
Ik kom zeker hoor lieverd! tenzij ik midden in de behandelingen zit maar anders ben ik er echt bij! vind het toch wel heel bijzonder de eerste kruimels en spruiten kindje een jaar!
ik weet niet waarom. ik drink nooit maar volgens mij zeiden ze vroeger dat je evengoed een wijntje per dag mag (rode) waarom mag dit nu niet meer dan? kijk ik zou het ook niet doen liever het zekere voor het onzekere! maar ik heb makkelijk lullen want ik drink toch nooit(al zeven/acht jaar niet)
Tamara, wat jammer dat Barry nog niets gevoeld heeft, zal ook een kwestie van geduld zijn. Tenminste hier wel hoor, na 1 minuut trekt hij zijn hand weer weg, hahaha. Wic, wat een goed nieuws zeg, hopelijk gaat alles goed. Kan me heel goed voorstellen dat jullie het niet droog houden. Hoe lang zijn ze al bezig voor een ukje? Steenbokje, van roken is bewezen dat het echt slecht is, alcohol niet. Tenminste natuurlijk geen liters per dag. Maar ze zeggen dat een glaasje best mag, nou ik doe een slokje of 2 en dat verdeelt over 1,5 week. Maar kan je stelligheid wel voorstellen hoor. Kim, werk ze en beterschap voor je mannetje. Truus, dat wordt vast een mega feestelijke en lekkere taart dan.