sluit ik me helemaal bij aan! meis ik denk ontzettend aan je vandaag! en je weet het he, 2009 wordt ons jaar houd dat voor ogen meissie!
Beterschap! ik heb advies nodig: ik heb licht blond haar maar wil er graag highlights of lowlight in doen wat raad je aan?
mieke: fijn dat je je beter voelt. even over het drinken: misschien kan het veel minder kwaad maar ik denk dat omdat wij helemaal gescreend worden ik er slechter tegen kan. en dat is niet om te veroordelen hoor meiden
kan iemand voor mij even op deze link kijken? ik wil het boek graag winnen maar ik heb geen geluid hier... http://www.rtl.nl/(/reality/derek/home/)/reality/derek/components/prijsvraagboek.xml
Weet ik toch, dat dacht ik al En dat geeft niks hoor meid. Kan het me goed voorstellen dat je er dan zo over denkt.
gelukkig misschien reageer ik soms namelijk een beetje bot. Dat is dan niet zo bedoeld tegn jullie maar eer de situtatie snap je. en dat geld voor iedereen natuurlijk. X
Steenbokje, heb het filmpje 2x gekeken maar volgens mij heeft hij het niet genoemd of ik ben gek geworden en heb het niet gehoord?
thx voor de felicitaties meiden wat betreft het drinken tijdens de zwangerschap, het is schadelijk om (overmatig) alcohol te gebruiken voor de hersenen van het kindje. een collega van mij heeft een dochtertje van 10, die nooit goed mee kan op school, al een paar keer blijven zitten en nu uiteindelijk naar speciaal onderwijs. mijn collega wist indertijd niet dat ze zwanger was en heeft de eerste 5 maanden echt alcohol GEZOPEN! nu is ze bang dat dat de oorzaak is van de leerproblemen van haar dochter. of het waar is of niet: zij neemt het zichzelf nu wel ontzettend kwalijk. maar een paar slokjes wijn op tien dagen, dat geloof ik eerlijk gezegd niet dat dat kwaad kan hoor. lang verhaal weer
WENDY EN LINDS GEFELICITEERD MET JULLIE VERJAARDAG! HIEP HIEP HOERA! Wic, wat een supernieuws! Hee, ik zie net dat ik hier vandaag precies een jaar rondhobbel... Pffff vreselijk liggen draaien vannacht... Vanmiddag om 14:00 naar de gyn...
jeeej, ik heb net een maxicosivoetenzak bij wallaboo besteld http://www.wallaboo.nl/nl/producten/voe ... e/warm+red