gisteren met me zusje workshop sieraden maken gedaan, was wel leuk. dalijk gaan we shoppen en naar de macdonalds mmmm straks komt de familie (alweer, het is net 2 weken geleden met bert zijn verjaardag )
geloof me, dat kunnen ook nog heel goed kinderen zijn. Ik kreeg op mijn 25e verjaardag dezelfde opmerking van mijn 23 jarige zusje
Lala, jij ook van harte! Is het goed dat we dan nadat we bij wendy zijn geweest nog even bij jou aanwippen?
highlights blijven beter zitten in blond haar omdat blond beter pakt. maar lowlights zij wel eru leuk voor de winter. moet je alleen niet teveel wassen etc
Jaja weet ik, maar ik dacht dat januari nog wel erg ver weg is en ik nu al wel zin heb in een gebakje . En geen zin om Jasper en Manlief thuis te laten. Ik dacht dan nodig ik mezelf maar even uit.
Wat boffen die ukjes toch maar, ik wil ook wel zo lekker warmpjes vervoerd worden. Leuke zak Tipp. Ik heb de bijpassende bij mijn Mystic Brown MC.
Ging wel redelijk. Ze konden alleen niet uitmaken uit het gesprek of hij wel doortastend genoeg zou zijn voor achter de receptie. En dus moet hij vrijdagmorgen een ochtendje komen proefdraaien. Ik heb nu al de kriebels in mijn buik. Ik vind het zo spannend. Het zou zijn eerste betaalde baan weer zijn in twee jaar. ( en dan zou ik daar voor hebben gezorgd, zou zo super zijn)