Tamara, wat leuk dat Barry jullie uk nu ook gevoeld heeft. Toch wel speciaal dat hij nu wat meer mee kan leven, tenminste de mannen onder ons, hahaha. Zo nu ga ik echt slapen.
Goedemorgen allemaal, Lekker naar de kapper vanmiddag en verder lekker aanrommelen thuis. Jullie nog plannen voor vandaag?
hier eerst een bakkie halen bij mijn oma met donique! daarna naar de osteopaat! en dan nog ff boodschapjes doen etc. want als het goed is word vanmiddag onze auto verkocht! kus
goedemorgen lieve meiden, ik heb net echt gelachen om de berichten van babypraat hahaha. Truusje: heb je algebeld? en voel je je wat beter? Even iets geks: gisterne zat ik op de bank en mannetje zat een beetje tegen me aan te hangen met zijn hand op me buik. hij kan dingen voelen en zgd ineens: jeetje mijn hand wordt helemaal warm en tinteld. Op een goede manier zegd die. ik helemaal verbaasd. Zal ongetwijfeld niets betekenen maar vond het wel heel graapig.
ik ben naar mijn oma toe! kussies aan jullie allemaa en een extra knuffel vandaag voor truus en joey!