@lala jammer meid... het had idd geen slechter moment kunnen zijn.. @sniffy meid vind het zo leuk voor je! heb heel de dag last van boed neuzen... heb ik echt nooit last van... vandaag bij mijn vriendinnetje geweest met dr zoontje hij werd 1 jaar.. was haar nichtje ook zwanger net 1 maandje bezig en hup gelijk zwanger... toch een jaloezie..kan er niks aan doen...
ik ken het gevoel hoor rox, en dat is heel normaal... maar inderdaad... het perfecte kleintje wacht op jou... Hij of zij heeft jou alleen nog niet gevonden
iedereen komt aan de beurt denk ik dan maar als ik een dikke buik voorbij zie schuiven denk ik maar zo ik gun het je van harte deste sneller komt de mijne
ik dacht altijd: "al deze mensen die ik zie moeten toch ook ooit geboren zijn? ALs die moeders het kunnen, kan ik het ook..."
hmmm bij die glorix 100% antikalk reclame hebben ze het steeds over kalkaanslag met onhygienisch vuil. Heb je dan ook hygienisch vuil?!?!?!?!
@ Jannegie : Weet jij (of iemand anders) of er een babyzaak is in Duitsland redelijk dichtbij Nederland?
volgens mij zit er in oberhausen een babywalz wic... Maar weet het niet zeker. Anders even op de site van babywalz.de kijken...
ik vind dat ook een domme reclame. Alsof kalk zo smerig is. Wat denk je van de wc bril. Daar zitten die kinderen aan. Niet aan die kalk hoor.