Op zich wel goed, dank je. Had vandaag cursus, rustig dagje. Mijn buik is nog wel een beetje beurs en mijn hechtingen irriteren nogal. Maar verder ben ik bijna weer de oude.
Dank je meid, hechtingen zijn oplosbaar als het goed is. Gelukkig maar want hechtingen verwijderen is niet een van mijn favorite dingen.
Update Tipp Het gaat boven verwachting goed. pijn valt mee en de wond is mooi droog. Kolven gaat goed, productie is al op gang. Christine heeft al 5 ml zelf gedronken (deels mijn melk, deels nutrilon) Volgens de kinderarts doet ze het erg goed voor deze zwangerschapsduur. X
blij om zo'n goed nieuws te horen van tipp. eigenlijk echt een wijf met ballen he, denk dat ze veel pijn kan verdragen en zelfs als ze pijn heeft klaagt ze amper... en zo zit er hier op dit topic nog eentje hoor
hi allemaal ..heel berichtje getikt slaat die pc op hol maar hier komt tie nog een xtje... @tipp fijn dat alles goe gaat met de kleine meid! @truus gelukkig dat het niks ernstig was met mike! enne mooi huisje hor! ik vind m wel zijn prijs waard! maar het is een hoop geld..als ik er nu aan denk wat ik dalijk kwijt ben voor maandlasten.... word er weer misselijk van!(ons aanstaande huisje en de hypotheek gaat over 4 weekjes in....is 1400bruto per maand ) maar je heb er wel wat voor..betere wijk..groter huisje..mooie tuin... vandaag heerlijk naar de saunageweest ff lekker opgeladen! vanaf nu erweer lekker tegenaan! trusten allemaal!
haha nee truus niet ik, ik ben een watje op dat gebied. ik had het over wendy. bert gaat vrijdag voor zijn zaadjes