Kruimels en spruitenclub

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 10 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Truus, fijn dat het meeviel met Mike en hopenlijk slaat de medicatie snel aan.
    (p.s. nog geen pakje ontvangen, komt vast door de drukte bij jullie, toch?)

2. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Ik breng het zelf weg vandaag, dan weet ik zeker dat het gebeurd namelijk :oops:

3. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Truus, hopelijk slaat de kuur goed aan zodat het niet weggehaald hoeft te worden.
    Hoe lang duurt de kuur?

Huisje: ik zou toch gewoon even gaan kijken, wie weet komen jullie er wel uit.
    En... als je bij de slagerij gaat werken, ga je waarschijnlijk ook wat meer verdienen en in de toekomst misschien beiden ook weer eens een stapje hoger.
    Vind dat andere huisje (zebraspoor) niet zo eerlijk gezegd.

Mooie wagen en buik Daantje.

Wij zijn gister naar Jan Jaap geweest, was leuk.

9.00 de 3D echo, spreek jullie daarna weer meiden.

4. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    @ Truus: Hopelijk werken de medicijnen. Een tante van mij had ooit ontstoken zweetklier. Operatie was een pijnlijke aangelegenheid. Zij kneep altijd in de lymfekliertjes in haar oksel die gevoelig waren. (Zo van.. als ik hier knijp doet het pijn, dus als ik blijf knijpen gaat het over... :rolleyes:. Dat moet je dus never NOOIT doen.... maar daar was ze dus te laat achter gekomen... :(. Door het knijpen was de afvoer verstopt geraakt, en dus ontsteking....

5. ProudMum

De kuur duurt een week, maar meneer had het alweer in het werkbusje laten liggen... slimmerik he?

He gets Dais.....

Veel plezier bij de echo Mieke!

6. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

:oops: heb inmiddels gisteren een kadootje gestuurd via een website. ik wilde vragen om het samen te doen maar gezien hier en hyves...vond het moeilijk.

7. mamastarlight

:D leuk toch meid! het mag gezien worden hoor!

8. mamastarlight

Sterkte!

9. mamastarlight

10. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Fijn dat het zo goed gaat met Tipp en Christine.

Mieke: Veel plezier zometeen ( al lees je dit niet meer).

Truus: niet zo slim van Mike hoor, hij moet de medicijnen natuurlijk wel innemen hihi. Beterschap voor Mike.

Rox: pfff 1400 bruto vind ik een hoop geld.

11. mamastarlight

ga eens kijken en indien je belangstelling hebt, laat dat dan merken en wie weet hoever je kan gaan.

12. mamastarlight

Truus: vind het ander huis leuker persoonlijk. en waarom porbeer je het niet over de brug? goedkoper denk ik.

Zora: fijn te horen dat het beter met je gaat meid!

Mieke: hoe was je cho?

heb gisteren Tip ook nog even gesmst:

ze bedankte mij voor het kaartje dat ik namens iedereen had gestuurd om ze op te vrolijken. toen liet ze weten dat het heel erg goed ging met Christine.

toen vroeg ik hoe het ging met haar en papa. en of ze foto's had voor ons.

"met papa gaat het erg goed. loopt constant te stralen. met mij gaat het ook goed. wond geneest voorspoedig. ik krijg nog wel vocht via een infuus. Thomas kan lekker in het ziekenhuis bij mij slapen. We hebben veel foto's maar ik heb geen internet hier dus die houden jullie te goed"

toen heb ik gezegd dat ik de eerste foto's op eis hahaha.

hier alleas goed. vanmiddag belt het ziekenhuis terug...willen jullie duimen dat we gewoon door mogen gaan? het liefst als mijn cyclus van nu afgelopen is?

13. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    ik heb nooit een kadootje gehad :cry: hahahahahah nee hoor geintje.

als ik tipps adres had had ik ook wat gestuurd maar die heb ik niet en ik ga haar nu niet lastig vallen.

nou hier een groot drama. die jonge die onze auto zou kopen zou maandag hem ophalen maar zijn moeder was aangereden dus lag i duitsland in coma dus hij moest daarheen. (begrijperlijk) hij had het geld overgemaakt zei hij. maar dat is dus nog steeds niet hier. gisteren zouden wij de nieuwe auot ophalen maar ja zonder geld . bah bah bah . vertrouw er geen meter van.

kus

14. mamastarlight

mik en alle andere: ik wil over een tijdje kruimels en spruiten truitjes laten maken. Tip heeft mij super geholpen op de bruiloft van mijn broertje van daar. dus niet jaloers worden. ;) (jullie hebben wel een beetje gelijk hoor...)

15. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    ;)

16. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Balen van die auto Kim. Hoop dat het geld alsnog snel aankomt.

Steenbokje: ik duim voor je hoor. Hoe laat belt het ziekenhuis of weet je dat niet?

17. ProudMum

eeuuhm, dus jij hebt Tipps adres? :oops:
    hihi wat zitten we weer met dezelfde gedachten!

18. ProudMum

Ik ook niet, maar ik vind dat Tipp het wel verdoent heeft toch?

Wel balen meis, en de auto stond al op zijn naam he?

19. ProudMum

Steenbokje, ik ga duimen meis!
    Hoe bedoel je over de brug?

Mijn huisje ruikt weer heerlijk! Lekker aan de dweil geweest met Dettol en zo even stof afnemen met Ajax.... Hmmmm

20. mamastarlight

Deel Deze Pagina