Haha, onderhoudsvriendelijke achtertuin! Gewoon helemaal in de tegels gelegd, hahaha! Wat kunnen die makelaars het toch verpakken hè. Maar wel een mooi ruim huis hoor!
Hey allemaal, Ik wil ten eerste mijn excuses aanbieden dat ik heeeeeel lang niet meer geweest ben. Was jullie kwijt en hebben het giga druk hier, sorry sorry sorry. Maar ik probeer weer serieus mee te beppen als dat mag. Is wel geinig als ik zie hoe ver sommigen nu al zijn. Maar Tipp, in elk geval gefeliciteerd met je meisje. Geniet ervan en ben blij dat alles goed gaat. Gr TJB
yep nee meis weet ik hoor en wat ik al zei ik zou graag iets willen sturen maar dan moet ik eerst haar adres hebben en daarvoor moet ik toch echt wachten tot ze terug is!
Ik vertrouwde zijn verhaal de eerste keer al niet.... Jullie hebben hem al overgeschreven toch? Dan kun je hem niet meer terug schrijven zonder zijn toestemming denk ik.... Pas maar op dat jullie auto niet ineens ´s nachts weg is. Want dan hebben jullie geen poot meer om op te staan. Wil je niet bang maken, maar wel waarschuwen.... Hoeft natuurlijk niet, het kan ook nog goed uitpakken. Maar meestal hebben zulke mensen smoesen van ernstige ziektes bij hunzelf of familie.
Jurre is echt een geweldige naam! De Cock in baantje heet toch ook zo? alleen zijn vrouw zegt dat dan. Als ik dat zie denk ik altijd: o, wat een leuke naam is dat toch... We hebben je wel een beetje gemist trouwens? Hoe gaat het met Jurre? en met de koeien?
Kheb een andere naam ivm dat mijn moeder ook mee leest.....soms en eigenlijk zitten wij eraan te denken om misschien al voor een tweede te gaan. Gewoon kijken waar het schip strand en dat hoeft zij nog niet te weten
de auto staat nog hier en wij hebben de papieren ook nog dus wij kunnen hem zonder problemen over schrijven! vind het ook vaag maar waarom zou iemand dan 200 euro aanbetalen en twee keer met de trein uit limburg hierheen komen? als hij hem niet wil zou dat toch stom zijn?
maar hier gaat alles helemaal goed...ook met de koeien. We zijn aan het verbouwen met de stal en de schuur dus een beetje druk gehad maar als het goed is komt deze week alles in de been. Met Jurre gaat het ook helemaal super. Hij is echt een heel makkelijk kind. Sliep al direct vanaf het begin de hele nacht door... echt ideaal. Daarom zitten we ook nu al aan een tweede te denken.
ik had CB afgebeld, kan pas over 14 dagen weer heen... Dusseh, je mag weer op de lijst Eimat? Welke AC gebruik je nu?
oh ja trouwens. we hebben zijn handtekening dat hij de auto heeft gekocht van ons. we hebben zijn adres bankrekening etc etc etc. hij is bij ons thuis geweest en hij zag er echt betrouwbaar uit. is een jonge jongen met een eigen autoblad (hebben we ook) dus kan toch niet dat hij ons loopt te flessen? martijn wil vanmiddag evengoed die andere auto ophalen. hij vertrouwt die jongen. maar dan is wel al ons spaargeld op wat zlouden jullie doen. we hebben 1000 euro aanbetaald en als we die auto niet ophalen zijn we die kwijt. dillema dillema dillema. die jonge is sowieso vrijdag terug in nederland. dus dan komt ie hem halen zegt ie ik ben naar cb ik lees zo wel kus
Steenbokje: ja alles prima! Jij/jullie gaan de ICSI in zie ik? Mik: Dat komt ook vooral omdat Jurre zo makkelijk is en mijn man ook al wat ouder is. En ik denk dat het toch niet direct weer raak is ook omdat ik nog volledig borstvoeding geef maar het kan wel. We gaan er ook zeker niet bewust mee bezig. We zien wel Truus: AC? en gefeliciteerd met Joey zijn driekwartjaardag!