Ga nu even mijn mannetje voeden. Spreek jullie vanavond denk nog wel weer... Trouwens als jullie een foto willen zien van Jurre...staat op de K&S hyves.....
Oh, dan valt het mee. Ook die aanbetaling, das een stukje zekerheid. Maar wel een rare snuiter dan...
Kim, je weet tegenwoordig niet meer wie je kan vertrouwen helaas. Afwachten dus. Ik zou wel gewoon de nieuwe auto ophalen want zou zonde zijn als je die 1000 euro straks kwijt bent en die jongen vrijdag gewoon netjes komt betalen. TJB, tot vanavond dan! Fijn dat het goed gaat.
Mik: bel die jongen in elk geval op en haal je auto op. zeg hem dat je de situatie begrijpt maar dat jij ook verder moet en vraag of iemand anders misschien kan komen betaklen en de auto ophalen. TJB: ja helaas wel...maar gaat goed komen!
Kim, ik ben het met Steenbokje eens! Joey zit banaan met een vork te eten. (ik voer hem) Gaat echt goed!
He TBJ welkom terug! fijn dat alles goed gaat! Kim, ik zou ook gewoon de auto ophalen en wat steenbokje zegt ben ik het ook mee eens. En een afspraak maken indien vrijdag niet hier dan gewoon geen auto en aanbetaling kwijt. Gefelici met Joey! Fijn dat het goed gaat met Tipp. De 3D echo was super leuk. Alleen lag ons mannetje lekker met zijn ruggetje naar ons toe aan het eind, hij had er geen zin meer in. Nog even gecheckt en er zit nog steeds een klein piemeltje, nu al 8,6 mm Zal straks even foto's scannen en plaatsen.
Gaat echt goed nu. Strookfundament is gestort, morgen de gehele betonplaat. Gisteren de keuken gekocht. Bijna 2 uur rijden naar ikea Rostock. Daarna de hele keuken opnieuw intekenen op de pc daar. Beetje hulp nodig gehad. Daarna de hele bestelling doorgelopen. Dus 2 uur op de keukenafdeling gezeten. Maar ze waren ontzetten vriendelijk en we kregen twee etensbonnen, omdat het zo lang duuurde. Vind het wel een heftige aankoop hoor. Hij wordt 26 nov geleverd. we waren om half 11 thuis. Ik kon bijna niet meer lopen.... maar ben wel blij .
Wil geen onrust zaaien maar wacht niet te lang ermee.Als hij namelijk wel kwaad wil hij kan nu zo nieuwe papieren aanvragen bij RDW en die heeft hij binnen een week in huis en dan kan jij dus niks meer met de papieren die jij nu thuis heb liggen.wij hebben dit ook wel vaker gedaan op deze manier hoor en is tot nu toe ook goed gegaan.
Hier ook weer een mijlpaal bereikt.Zit vandaag op de helft van mijn zwangerschap.Vanaf nu kunnen we aftellen(zo lijkt het wat korter ).
Jannegie, ook wel een last minder denk ik dat de keuken nu rond is. Kwamen ze zelf nog met goede oplossingen of ideeën voor jullie? Spannend hoor en wat snel eind nov. al, hoe ligt het bouwschema dan? Idd een klein piemeltje, hahaha! Hij was wel wat eigenwijs en had denk ik niet zo'n zin in de echo! Ook was hij heel rustig, nu is ie al niet heel druk hoor. Monique gefeliciteerd met het bereiken van de 20 weken. Willen jullie het geslacht weten? Truus, vrijdag, spannend hoor. Als het echt wat is en jullie zijn enthousiast, gewoon doen en kijken waar het schip strand. Je zit er echt niet direct aan vast of zo hoor, je hebt nog bedenktijd etc. Steenbokje, ik duim hier ook voor jullie hoor.
Ja dinsdag hebben we de echo en wil heeeeeeeeeeeel graag weten wat het gaat worden.Ik wist het bij de jongens ook.