ja daar heb je gelijk in. De grens gaat steeds verder. Ik vond de eerste keer bij de gyn ook vreselijk. Maar als ze nu zegt: ik wil je baarmoedermond bekijken of een uitstrijkje nemen, dan zit ik "hop" zo op die stoel. De mensen die daar werken hebben er iedere dag mee te maken.
ik ben bevallen en toen heeft vier man daar gezeten. maar ik zie er verschrikkelijk tegenop dat ik ooit een uitstrijkje moet gek he?
ja is heel stom maar ik ben zoooooooooooooooo preuts. alleen tijdens die bevalling wil je alleen maar dat kind eruit hebben en zal het je een worst wezen wie er allemaal kijkt. hihihhi plus dat ik zo van de wereld was dat ik het allemaal niet eens zo meekreeg hahaha. ik dacht zelfs dat ik drie infusen kreeg dus dat vroeg ik aan ze maar het bleek dat ze gewoon misprikten. martijn was woedend!
Haha, ja dat is wel preuts ja. Zo zat ik te denken aan de waterbevalling. Dan zit je waarschijnlijk helemaal naakt in dat bad. terwijl je bij een gewone bevalling nog een groot shirt of slaaphemd aan hebt. Dat voelt toch wat minder bloot..... ook al zoiets onnozels....
whahaha moet wel lachen om jullie hoor. maar kan het wel begrijpen. ik heb dat helemaal niet maar goed ik ben ook een raar figuur
Ja zo is iedereen anders. leuk hè. Ik heb straks weer cursus. Dit keer mannenavond. Dus mannegie gaat mee. Het rokende meisje heeft gebeld. We halen haar toch maar op... Vind haar ook wel weer een beetje zielig... Haar man zit trouwens op zee, dus die is er niet bij.
Wel lief van je Jannegie. Hoop dat ze een beetje gezellig is. Tsja meiden we zijn rare wezens af en toe. Ik ben ook heel erg preuts hoor, en het is nog steeds mijn hobby niet, maar wat moet dat moet.
o begrijp me goed het is ook mijn hobby niet (zal een beetje raar zijn toch...) maar ik vind het niet erg en ben niet preuts.
dat is een goede mieke. pff weer gedoe over keulen met mijn moeder en mannetje dus het gaat niet door. Wij dachten dat we van vrijdag tot zondag gingen maar pa kan niet op vrijdag al sdoor zijn werk. mannetje vind zaterdag zondag niet de moeite waard dus gaat het niet door. tjonge jonge zit er altijd tussen he! maar goed ik ga naar school tot morgen en een fijne avond. misschien ben ik er straks nog even stiekem
Haha, das een goede tip! Dan is hij de gebeten hond . Denk dat hij juist zoiets heeft van, dat laat ik aan janneke over. Maar roken in de auto, dan vliegt ze eruit hoor. Hoop dat ze ook niet teveel stinkt naar rook .
Hier ook een beetje een dip wat betreft werk. Laat ik het maar houden op een communicatiefout.... niet leuk....
Ik had vandaag totaal geen zin in werk. Moet zo nog wat doen, maar geen puf. Morgen naar de Jonge Gezinnen beurs.
Goede middag zozo ik heb een drukke dag gehad, maar het was leuk. Vanavond weer ff weg. Ben vanmiddag met mijn zusje wezen lunchen. Was erg gezellig. Ben zo blij dat het goed gaat met Tipp! **nu even bij lezen**
@ Monique Gefeliciteerd met je 20 weken @ Truus Gefeliciteerd Joey 9 maanden @ Mieke leuk he die 20 weken echo. En dat piemeltje....Ik moest zo lachen. Dat hebben ze toen bij ons ook opgemeten omdat Bart dat vroeg haha @ Eimat welkom terug @Kim balen zeg met je auto. Hoop dat je het geld snel hebt.
goedemiddag dames, @Tipp: gefeliciteerd met jullie dochter! ben ook weer even aan het bijlezen. Heb nu pauze en moet tot 22.45u werken. Gelukkig heb ik vanaf december geen avond en nachtdiensten meer