Dat kan, schijnt overal anders te zijn. bij ons staat er aan de hand van mastubatie, onderbroken seks of anders.
Ik dacht dat bij ons ook alleen masturbatie stond, maar weet het echt niet meer zeker. Mannetje heeft het in elk geval alleen gedaan. MARANKA GEFELICITEERD en een FIJNE DAG!
Vervelend als het niet lukt Steenbokje. Hoop dat het de volgende keer beter gaat. Mannetje is zaterdag jarig. Dus krijg een heel huis vol visite. Vanmiddag even boodschapjes doen. Heb een lekker luchtje voor hem gekocht en een boek ´wat mannen moeten weten over de gedachtenwereld van vrouwen´ maar het boek meer voor de gein hoor, heb zelf het andere boek gekocht ´wat vrouwen moeten weten...etc. Best een leuk boek, veel dingen kloppen. Verder ben ik bezig een fotoshoot te regelen van ons samen. Wil als de foto´s heel leuk zijn misschien drie of zes canvasdoeken maken en in de woonkamer hangen. Wel een beetje moderene foto´s hoor en ook met detailfoto´s ertussen dus niet alleen onze snufferds vol erop. En dan hang ik ze naast elkaar. Maar ben er nog niet over uit hoor. Ik neem wel verschillende outfits mee netjes en nonchelant. Heb er in ieder geval veel zin in en ga fotograaf straks bellen voor een afspraak. Heb in mijn hoofd gehaald dat ik na de kerst mijn woonkamer een beetje aan wil passen. Geen nieuwe meubels ofzo, maar wel alle accesoires vervangen zoals vazen en schilderijen etc.
90 euro. Dan krijg ik 40 foto;s op cd rom zonder copyright klein formaat. En 6 foto's bewerkt en groot formaat om evt. de canvas doeken van te laten maken. Dat kan mannetje voor weinig op zijn werk doen. En dan de studiotijd natuurlijk, we kunnen ons meerdere keren om kleden en ze maakt echt hele gave foto's, vind ik.
@maranka: GEFELICITEERD MEID! hoi meiden, sorry heb verder niet bijgelezen... ben gister met Milan bij de kinderarts geweest en maak me best wel zorgen om hem... heb een topic geopend bij baby en dreumes. ga hem nu ff zijn fruit geven, daar mocht hij mee beginnen. liefs rebbel
Ziora:d at is goedkoop hoor! persoon of met zijn tweetjes? leuk hoor ik wil het ook nog een keertje met zijn tweetjes doen en later met de kids. rebbel beterschap en ga het even lezen.
Kan me voorstellen dat je ongerust bent Rebbel. Daar ben je mama voor. Wacht het gewoon rustig af, meer kun je neit doen. Misschien valt het allemaal mee. Knuffel meid. Ik moet zo zelf ook weer naar het ziekenhuis, heb al een tijdje last van rode vlekjes op mijn bovenbenen. En twee weken terug is er eentje weggehaald en onderzocht. het schijnt een of andere huidziekte te zijn, maar ze willen nog verder onderzoek doen, bloed enzo. Dus ben benieuwd. Het is voor zover ik weet niet ernstig en heb er geen last van vind het alleen lelijk. Tot strakkies!
Mieke: veel plezier vandaag! Zora: leuk joh, klinkt goed! Steenbokje: Je stond gisteravond niet in de line-up toch? (heb expres gekeken) Hier slecht weer vandaag. Bah, regen, dat hebben we lang niet gehad. Ook niet zo fijn voor het beton storten. Maar de betonvloer zit er nu al half in, gaat echt snel. Woensdag komt het huis, en dan staat ie zaterdag. dan kan direct de timmerman erin! Zo spannend allemaal! Gisteravond puf cursus met mannen. Was wel leuk. weer meer details over de bevalling gehad. Ze had hele duidelijke platen bij zich met hoe het kindje ligt tijdens de verschillende fases. Martijn heeft geleerd waar hij me moet masseren tijdens het echte werk . Was wel leuk om eens samen rustig met de baby bezig te zijn. Normaal is het hier veel te hectisch. Rokende meisje opgehaald. Ze stonk natuurlijk helemaal naar rook. Mannegie was het ermee eens dat ze heel veel aandacht vraagt. Als een kind eigenlijk nog.
Ja vind het ook niet duur, alhoewel mijn laatste fotoshoot gratis was. Zij gebruikte de foto's voor haar portfolio. Foto's zijn samen met mannetje en laat er ook een paar van hem en mij alleen maken. Ik zou ook graag zo'n shoot willen als ik zwanger ben heeft een vriendin van mij ook gedaan erg gaaf. Eerst maar eens zwanger worden...haha... nu ga ik echt.
Zpora: sterkte in het ziekenhuis dan! en inderdaad wil ik dus ook! Jannegie: wat lief! nee ik denk het niet. de laatste aflevering pas weer. ik was gisteren naar school dus heb het niet egzien.
ik mag ze nog wel doen hoor, maar mijn teamleidster zelf geen het geen goed plan. Volgende maand heb ik er nog wel 4 maar als het goed is neemt een collega er 1 over.