oh ik ben echt moe en moet zo ook nog gaan werken. Het is gelukkig mijn laatste nacht, maar morgen moet ik al weer vroeg mijn bed uit.
rox: lichtblauw op het onderste deel, licht beige (creme-achtig) op het bovenste deel. Het idee erachter is watr/land, ivm het dierenthema in de kamer. Ja sniffy, die laatste van allways, met die botsautootjes is echt verschrikkelijk...
dan zou ik iets minder dan de helft blauw doen, dan kan je er evt visjes in verwerken maar ook genoeg beestjes op het land
lief dank je wel *knuf* en annemarie het is klussen geblazen voor jou zie ik! doe je best en ik dan kan miss. jaloers op jou zijn
thanks voor het idee rox... Er komen inderdaad leuke vissen op het baluw. Er komt zelfs een echt aquarium in de kamer
Mamma's, op zich heb ik het aantal rompertjes dat de uitzetlijstjes aanraadt. Is het nuttig om er nog meer te hebben? En welke maat dan?
O graag Linds, Joey is gek op Elmo. Als die op tv is, eet hij pas weer als het is afgelopen. Toevallig heeft hij vandaag zijn ZeemanElmo nachtpak aan. een shortama