Dat heb ik ook wel vlak voor mijn nod hoor. wil nog niks zeggen. Maar hoop het natuurlijk wel voor je!
Hoop in ieder geval dat het voor jou niet zo lang gaat duren meid. En tis niet echt een allergie maar een huidziekte waarbij teveel mestcellen (ja echt ) worden aangemaakt en je rode vlekjes krijgt. Ik heb ze alleen nog maar op mijn bovenbenen maar het kan erger worden, ik hoop zo van niet. En het kan ook uitslaan naar inwendig en dan krijg je dus echt vervelende klachten zoals opvliegers, flauwvallen, darmklachten, nier en lever klachten enz. Bij mij is het gelukkig niet zo erg en ze weten ook niet of het erger word. Daarom heb ik nu bloedgeprikt om te kijken of het ook inwendig al is. Het is goedaardig en heel zeldzaam (vandaar dat ik het weer heb ). Ze zijn nu bezig met onderzoeken nog en als het inwendig ook gevonden word moet ik naar een internist. Anders niet. Maar goed, weer genoeg geklaagd en genoeg over mezelf gepraat. Dank voor het 'luisteren' meiden. Liefs Zora
ik geloof er niet in hoor meiden, vind het nu alleen heel evrvelend. moet van mannetje de ha bellen...wacht nog wel even hoor!
En voor Joey nog een keer troelala troelala troelala en voor Joey nog een keer troelala, troeeeeeeeeee laaaaaaaaaaaaa laaaaaaaaaaaa ! ! ! Dikke kus van Jasper.
Best goed nieuws hoor Steenbokje en we leven hier met je mee. Dikke knuf en zeg maar wanneer we moeten beginnen met duimen draaien!
Ben ook gewoon in mijn blootje bevallen hoor. Kwam net onder de douche vandaan toen de verloskundige kwam. En als je midden in de weeen zit zal je dat idd worst zijn.
Heeey meiden, kwam ff langs om te vertellen dat we vanmorgen een (extra) echo hebben gehad en alles goed is! (we zijn de vorige keer vergeten een foto te vragen / mee te nemen.. dom dom dom en kregen daarom nog een echo). We hebben een goede eigenwijze frummel! hihi.. de bloeduitslagen waren ook binnen en alles was helemaal goed! me = blij! Bloeddruk was alleen nog iets aan de hoge kant, maar wrs hoort dat gewoon bij mij.. Heb nu een afspraak bij de vk omdat zij ook voor alternatief arts studeerd, om te kijken of ze wat tegen de misselijkheid kan doen... Meiden, dikke knuff allemaal!