mijn nichtje van 1,5 was gisteren ook op de verjaardag van mijn zus. Ze kwam helemaal bij me kroelen. ohhh kan niet wachten.......
ik had er 7 in 50/65 en 4 in 62. daar kon ik heel lang mee voort. Bovendien wast de kraamhulp elke dag een wasje. Heb je al lekker zittende slips gekocht waarin je goed je kraamverband kwijt kan? Owja, in het WKZ hadden ze pakken Tena Extra, zit veel lekkerder dan kraamlappen!
Ik heb 4 hematenten En en aantal van die broekjes van Noppies van de Prenatal en die zitten echt zo super lekker. Tena tip ga ik onthouden, nog meer briljante tips? Ik schrijf echt alles op Ik begin nu echt nestdrang te krijgen. En die slaat vooral 'savonds toe
ja gelukkig gaat de tijd best hard! de merwelanden is wel lekker dicht bij voor jou... maar je werkte al in crabbenhof?
de nachtverband van Kotex zit ook erg lekker. vrij van plastic (ERRUG belangrijk) zijn donkerblauwe pakken met rode stip dacht ik. en wat goedkoper dan Tena
ja daar werk ik al 5 jaar. Heb het er goed naar mijn zin hoor. De merwelanden is mijn straat uitrollen.
ja ik blijf in Crabbehoff. Ik heb met mijn teamleidster kunnen regelen dat ik vaste nachtdienst wordt, voor 2 nachten per week.
hmmm ik weet niet of mijn nestdrang ook bij andere nestjes werkt Dank je roxy, erg handig zo'n mama in de buurt
evt wat eten in de vriezer hebben. was hier een uitkomst voor Mike. hij wilden iet bij mijn moeder eten. smorgen voor hij naar mij toe ging haalde hij wat uit de vriezer, en s'avonds kon het zo opgewarmd worden. had ook 2 halfjes brood in de vriezer. heb je altijd iets in huis zo vioo het weekend
nee inderdaad, niet aan gedacht. Ik zal tegen die tijd eens wat 1 pers. proties in de vriezer leggen voor thomas.... Ik zal de komende maandjes nog veel advies vragen hoor rox (en andere mama's )
hahahahaha Linds, wedden dat je er aan denkt! Tipp, lijstje op de koelkast met bel telefoon nummers. waarheen bellen na de bevalling, wat moet thomas doorgeven qua tekst geboortekaartjes wat mee te nemen met de aangifte kraamhulp bellen met tijd van verwachte thuiskomst