dank je rox Ik ben driftig alles in een worddocumentje aan het zetten Werk ze snif, en idd niet teveel zoute popcorn
had ik ook hoor Tipp, en met 36 weken op de koelkast gehangen. euhm batterijen voor de camera, bandjes om op te nemen los geld voor de rolstoel (1 euro) iets te snacken ( sultana, ZH hebben snachts niks open) schoon shirt voor thomas met deo om op te frissen na de bevalling hihi ik was toen mijn tandenbortstel vergeten
en ik vond het erg fijn om een flesje te hebben voor het water. zo'n spa ding met een tuutje. kan je blijven liggen en toch drinken zonder te knoeien
staat genoteerd... hihihi, allemaal dingen waar ik echt niet aan zou denken. Zeker die euro voor de rolstoel niet En schoon shirt voor thomas zou ik ook straal vergeten zijn
iets van Dextro en geen grote flessen badzooi meenemen. mini's zijn veel handiger en je koffer zit niet zo giga vol. Thomas heeft het zo bijgehaald als je moet blijven
echt super die tips rox! Ik word er erg blij van. En voel me weer wat zekerder Is het normaal dat ik nu al aan de bevalling denk (met gemengde gevoelens )
ja hoor heel normaal. Ik had het al met de posi test; het zit er nu in maar het moet er ook weer uit.... Ik doe het zo weer hoe huiverig ik ook weer ben voor een 2e bevalling
aan de ene kant heb ik echt zin in die bevalling, aan de andere kant breekt de angst in alle vormen uit als ik eraan denk "dat kan helemaal niet" of "dat krijg ik in geen miljoen jaar voor elkaar" of "moet het echt" En dan moet ik eigenlijk vreselijk lachen als ik zie/hoor/lees dat eigenlijk iedere vrouw het op de een of ander manier wel voor elkaar krijgt
Tipp, vroeger moesten de vrouwen het zonder hulpmiddelen en ruggeprikken doen! Jij red het echt wel meissie! Gewoon geconsentreerd puffen, desnoods in de eigen wereldje, zittend, liggend of op je knieeen. jij moet bevallen dus jij doet waar jij je fijn bij voelt. en geloof me, dan valt het reuze mee
hihi dank je rox... Ik zal waarschijnlijk nog wel een aantal van dit soort onzekerheidsaanvallen krijgen... Ik heb in ieder geval al 2cd's met muziek waar ik van ontspan (gebruikte ik altijd bij mijn migraine-aanvallen) uitgezocht... Die wil ik zeker gedraaid hebben.... En dat kan want ik beide ziekenhuizen waar ik ga kijken (infoavond) hebben ze cdspelers...
ik ga vast afsluiten, slaap lekker en niet teveel druk maken om de bevalling.. trouwens, waar ik Linka?
dat heb ik vaker gehoord... Vandaar dat ik ze al heel snel uitgezocht had... En voor die ontspanning heb ik ook voor het ziekenhuis gekozen. Ik weet namelijk zeker dat danno aan het blaffen gaat onder aan de trap (hij hangt erg aan mij, en als ik ziek boven lig wordt ie al onrustig...) en dan ga ik me daarop focussen ipv op de bevalling... En een oppas is geen optie...
Goede morgen allemaal! ben ziek thuis voel me helemaal niet lekker helaas vandaag maar is langs de huisarts hoe is het verder met alle zwangeren en niet zwangeren?! groetjes