Dank je rox (al had ik vanmorgen onder de douche echt het gevoel dat ik alleen nog maar uit buik bestond en zou bestaan de komende tijd ) Kriebelt het erg hard?
hihi ja best wel. Maar hier in huis is geen kamer over voor nog een kleintje. Dus zullen we eerst moeten gaan verhuizen....
Ik zit nu in mijn eerste ronde, maar heb af en toe echt vage dingen. Opeens moet ik gigantisch veel plassen. Ik heb al ruim een week een soort van ongi krampen (niet constant) die wel iets dragelijker zijn dan de echte ongi krampen. Van de week opeens onder de douche een wit slijm achtig iets. Ik kan pas over 2 weken testen....
Skye kan heel goed ontpillen zijn meid! Succes! Rox, jullie waren toch bezig met hypotheek enzo. Hoe is het daarmee? Kriebelt het bij mike ook, of vind die het wel even best zo? (bij thomas kriebelt het nu al voor nummer 2 en 3 )
Tipp, gezien de hoge rentepercentages wachten we daar nog even mee. Mike wil liever ook nog even wachten met de 2e, hij wil echt alles van Joey bewust meemaken
hey roxy haha dus ik steek je alleen maar meer aan haha die kerel van mij belde net of ik al bij de ha was geweest en of ik niet gewoon zwanger ben die denkt zelf ook aan maar 1 ding ben net ff gedouched voelde me nog al viezig veel afscheiding:S
Nou meiden ik ga ff beneden wat drinken en dan strakjes naar de h.a ben zooooo terug(denk ik) tot strakjesssssss
tot straks en succes annemarie. Ja rox de rente is erg hoog nu... Zeker verstandig om nog even te wachten... Wij hebben dit huis op een redelijk gunstig moment gekocht...
Zo weer terug van weg geweest.... heb 10 dagen obstipatie :S dus buik is erg vol lijk wel zwanger maar dan van wat andersmoet me rustig :Shopelijk komt alles met laxeermiddelen weer opgang
ga ik zkr doen misschien ben ik dan snel weer op de been en kan ik weer oefenen voor een baby! bye bye veel plezier allemaal vandaag!
Welkom Skye! en veel succes met zwanger worden. Iedereen natuurlijk een goede morgen. Ik moet gaan werken maar ben midden van de middag wel weer terug dan werk ik thuis. Heerlijk is dat. Meiden Tot straks! Knuffel