Ah.. nu weet ik weer waarom ik vandaag naar de HEMA wilde. Ff wachten tot Samantha weer wakker is, denk ik... .
Lieve Joey, ik hoop dat je je gauw weer lekker voelt. Knuff.... (een van je) vriendinnetje(s) Samantha.
goedemiddag dames, ben net wakker. Ik HAAT uitslaapdagen. Dan moet ik mijn wekker zetten. @steenbokje: thnx.
hier 2 wassen gevouwen, 1 in machine, 1 hangt te drogen 1 in de droger, stofgezogen. nu kleine beetje afwas wegwassen
actief hoor rox... Nou hier weer iets stoms meegemaakt met thomas zijn zaak: Thomas (of eigenlijk zijn zaak ) heeft 2 mnd geleden netwerkkaarten voor een klant besteld. Niet ontvangen,gebeld, naar het oude adres gestuurd... Ze zouden nog een keer opgestuurd worden. Thomas belt die club net. 'ja meneer, die zijn volgens onze database afgeleverd. Volgens de database is er getekend door **achternaam, niet die van ons** op **ons adres** " Thomas: "dat lijkt me sterk want die woont hier niet" Oftewel, de kaarten zijn op een verkeerd adres afgeleverd. Iemand heeft getekend voor iets wat OVERDUIDELIJK niet voor hem is en heeft ons niet op de hoogte gebracht (volgens mij valt dat onder de categorie diefstal!) en bij die klantlopen er nu wat dingen daardoor in de soep!
ja echt erg. En bij de buren is het ook niet afgeleverd, daar zijn we heel zeker van... Maar ook dom van die bezorgclub dat ze niet goed controleren of ze het goede adres en/of de goede persoon hebben
daar hebben ze het eerst bezorgd, maar de nieuwe bewoner heeft het toen teruggestuurd. Daarna hebben ze het adres veranderd....