sniffy gefeliciteerd meid weer een zwangere er bij annemarie beterschap tipp mooie foto @all leuk dag gewenst ik heb naar 4 dagen goed ziek te zijn geweest toch druppels gehaalt tegen de misselijkheid en overgeven, nu hoop ik dat het werkt. heb niet geheel alles bij gelezen als ik iets vergeten ben sorry
He Daantje wat vervelend dat je zo misselijk bent. Is het van je zwangerschap of is het een griepje? @ Tipp idd sommige mensen zijn onnozel haha
hahahahahaha Wendy, ik dacht eerst dat je Mieke was, maar de combi van je banner en je avatar klopte niet bij mij!
haha ja ik dacht ik probeer eens wat anders. Was een beetje uitgekeken op die andere. Is het wat? Ik heb toch zin om te shilderen, poetsen wassen enz.....Maar doe het toch maar rustig aan.
hahaaaaaa nesteldrang! al was de mijne erg extreem hoor. nu nog hhihihi Ik vind het een leuke banner. Zelf had ik hem van La Femme Bonita
Ja die had ik volgens mij hiervoor. Ja ik heb idd last van nestaldrang. We hebben ook nog eens een lekkage in de keuken gehad waardoor er nu een geleplek op de muur zit. Dat moeten we nu dus laten doen. Had het best zelf willen doen, maar ik ga nu geen hele keuken texen haha en man lief kan niet goed schilderen
Ja ik weet het We hadden nog geluk. mijn schoonmoeder vertelde dat ik die watschade moest opgeven aan de verzekering. Dat heb ik vanmiddag gedaan en wat denk je. Ze regelen een schilder voor ons en de rekening gaat rechtstreeks naar de verzekering. Das mazzel!
Ik ook. Wasmachine staat aan. Gevouwen kleren liggen te wachten om opgeborgen te worden. Hmmmpppfff .
Dat bedoel ik pff meiden hier zit de was in de machine en er hangt er 1 te drogen dus ik heb ook nog genoeg te doen!
Wat een gewas hier! Ik heb thuis ook een wasje in de machine en er hangt er 1 buiten. Die is vast alweer natgeregend. Verder moest ik zo´n 30 pagina´s bijlezen zo na het weekend. Dat heb ik niet gedaan hoor.... Verder hier alles ok. Kleine schopt goed !
hey meiden ik ben weer wakker en nog steeds niet lkkr daarom vind ik t wel gezellig ffies lkkr bij te kletsen hier heb weer niks gegeten:S ga vanavond ook maar weer nie laat slapen
meiden ik moet dadelijk werken (acrylnagels zetten) en daarna gaan wel lekker op de bankt met een DVDtje! tot morgen! Fijne avond dikke knuffel!
ik wil ook weer nagels, maarja het is minder werken en meer Joeytijd, of meer werken, nagels en minder Joeytijd. Makkelijke keuze. Ben vandaag weer aan een stoppen met roken poging begonnen!
ik had de gewone maandverband en heb nergens last van. de kraamverzorgster zei tegen mij dat kraamverband ook broeide . en dat het niets uitmaakte . en ik heb nergens last van gehad. ik had wel de eerste dagen kraamverband gebruikt want gewone maandverband was te weinig. ik ga ff lekker tv kijken maar was even aan het bijlezen meisjes.