mah niet zo goed eigenlijk krijg steeds meer vreemde klachten plas me eigen een ziekte kan t amper ophouden ben erg gevoelig voor schimmelinfectie en is nu terug:S
ik ga zo ook maar ff thee drinken ben nu eerst ff op het internet naar bepaalde klachten aan het zoeken heb er zoveel vraag me af of ik niet wat anders heb
Hee meiden ben ik ook weer even. Tipp, is steenbokje alweer terug? Rox, volhouden meid! Weer hard gewerkt vandaag en ook weer net tot 20.00 uur. Daarna even kat-overdracht gedaan, hihi. 1 van onze katten liep steeds terug naar ons oude adres en mensen daar vingen hem op en gaven hem te eten. Nu voelt hij zich daar helemaal thuis en iedere keer als ie weer hier was liep hij weer terug. Nou ja als hij daar meer happy is dan zijn wij ook happy. Ga niet nog 10 jaar lang het beestje iedere keer ophalen hoor, hij loopt namelijk nooit terug. Het blijft geen feest. En die mensen zijn dol op hem. Zo nu dus nog maar 4 katjes hier. Oh hahaha en 1 van de anderen liep vanmorgen de lelies kopjes te geven en zijn kop zit nu onder de gele stuifmeel wat er niet meer af gaat. Nu heeft ie dus een hele gele kop (hij is creme kleurig).
Helleu meiden! sjo, ben ik ook ff hoor. Grappig, staat fotootje op nu.nl van mijn dorpie! Althans, woon er nu niet meer maar anderhalf jaar terug nog wel ..en blijft mijn dorp (geboren en getogen, ga dr ook weer ooit naar trug!) Hihi..iemand heeft op z'n eerste werkdag meteen de bovenleiding van de NS naar beneden gehaald. Het gerucht gaat dat ie meteen weer ontslagen is... Landelijk nieuws zo te zien .. En ik kom ff spammen, fotootje van gistermiddag: Faylinn helemaal heppie (ze was aant sjansen hoor, met een 11jarige)
hahahahaha Faylinn, mag jij als sjansen van papa? Wic, ik krijg steeds de vraag hoe ik aan mijn banner kom....
Papa heeft er niet veel over te zeggen... als het man is, dan lacht ze. Als ze ze erg leuk vindt, sjanst ze gewoon! hihihi Haha, en wat zeg je? Zelf gemaakt? 8)