Joey's oppasmama heeft nu vakantie, dus ik werk deze week en volgende week andere dagen. Vanavond gaat ie naar mijn moeder en dan haal ik hem morgen na mijn werk op!
het is een rotgevoel hoor, als we terug rijden voel ik me altijd zo leeg! echt incompleet. Maar mijn moeder draagt Joey echt op handen, zij is de enige buiten Mike om bij wie ik hem met een goed gevoel achterlaat. En de dag is altijd zo om gelukkig! Maar t blijft moeilijk hoor
Even spammen weer, goed begin van de dag Beetje donker, maar wel te zien he? Faylinn heeft zondag voor de eerste keer een liga in dr handjes gekregen, en gister weer. Ze stopt m zelf in dr mondje en sopt en sabbelt er lekker op, hihi. Wilde eigenlijk de eerste 6 maanden niet bijvoeden, maar ik zie nu echt dat mn meisje eraan toe is! We gaan dus langzaam kijken of ze meer wil dan alleen liga. Rapley-methode proberen toe te passen; dat is geen gepureerd eten maar stukken groente/fruit/etc.
Leuk is dat he Wic? Joey heeft 1 keer banaan in een stuk gehad ( ik wissel Rapley en gewoon af) Het was een grote glibber en kliederboel! Banaan krijgt Joey niet veel, anders poept hij niet hihi.
Hai (Ikdus) niet echt ik had wat korter maar 3 dagen en was vorige keer 2 dagen overtijd naar drie dagen was het al helemaal over maar goed
Ja dat kan ik me echt al voorstellen dat gevoel en de kleine is er bij ons nog niet eens Maar gelukkig draagt je moeder hem op handen!
Ik heb gister de kinderstoel besteld die ik graag wil hebben! Deze versie is (nog) niet in Nederland te krijgen, heb m in Duitsland besteld. Ga dus met smart zitten wachten tot ie binnenkomt!
same here hoor rox... Kom niet aan mijn moeders kleinkind, want ze vermoord je! hihihihi... Nou ik heb net mijn trapkast (=voorraadkast) uitgeruimd en heringericht (wat een rotkarwei toch steeds, vandaar dat ik dat eigenlijk te weinig doe! ), stamppot voor vanavond gemaakt en pudding gemaakt. Nou blijf ik weer even op de bank zitten hoor (als dat lukt )
tipp dat lukt je niet! Hier staat de pastasaus ook al klaar, alleen warm maken vanavond en dan pasta koken!
jawel rox. Moet lukken. Ik dwing mezelf gewoon om tot na mijn lunch op mijn edele achterwerk te blijven zitten Af, koest, zit! (werkt bij Danno ook, meestal )
meiden waarschijnlijk moet ik straks halve dagen gaan werken. Maar daar zie ik een beetje tegen op. Ik ben namelijk niet iemand die de hele middag thuis kan zitten. Ben ik dat dan verplicht? weten jullie dat?