Kruimels en spruitenclub

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 10 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    dankje mieke :)

2. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Joey's oppasmama heeft nu vakantie, dus ik werk deze week en volgende week andere dagen. Vanavond gaat ie naar mijn moeder en dan haal ik hem morgen na mijn werk op!

3. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Lekker logeren bij oma! Vind jij dat niet moeilijk. Kan me voorstellen dat je hem mist dan.

4. ProudMum

het is een rotgevoel hoor, als we terug rijden voel ik me altijd zo leeg! echt incompleet. Maar mijn moeder draagt Joey echt op handen, zij is de enige buiten Mike om bij wie ik hem met een goed gevoel achterlaat. En de dag is altijd zo om gelukkig! Maar t blijft moeilijk hoor

5. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Even spammen weer, goed begin van de dag ;)

Beetje donker, maar wel te zien he?
    Faylinn heeft zondag voor de eerste keer een liga in dr handjes gekregen, en gister weer. Ze stopt m zelf in dr mondje en sopt en sabbelt er lekker op, hihi.

Wilde eigenlijk de eerste 6 maanden niet bijvoeden, maar ik zie nu echt dat mn meisje eraan toe is!
    We gaan dus langzaam kijken of ze meer wil dan alleen liga. Rapley-methode proberen toe te passen; dat is geen gepureerd eten maar stukken groente/fruit/etc.

6. ProudMum

Leuk is dat he Wic? Joey heeft 1 keer banaan in een stuk gehad ( ik wissel Rapley en gewoon af) Het was een grote glibber en kliederboel! Banaan krijgt Joey niet veel, anders poept hij niet hihi.

7. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Het is geweldig! :)
    Eén grote kliederboel, maar ze hebben er zelf ook lol in he? Daar gaat het om! :)

8. ProudMum

Joey eet trouwens lekkerder in de kinderstoel als ik hem a la Rapley aanbied

9. Annemarie21

Annemarie21 Actief lid

27 jun 2008
    395
    0
    0
    Verzorgende
    Winkel
    Hai (Ikdus) niet echt ik had wat korter maar 3 dagen en was vorige keer 2 dagen overtijd naar drie dagen was het al helemaal over maar goed

10. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Ja dat kan ik me echt al voorstellen dat gevoel en de kleine is er bij ons nog niet eens ;) Maar gelukkig draagt je moeder hem op handen! :D

11. ProudMum

ja echt hoor, kom niet aan haar kleinzoon want je moet eerst door mijn moeder heen

12. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Ik heb gister de kinderstoel besteld die ik graag wil hebben!
    Deze versie is (nog) niet in Nederland te krijgen, heb m in Duitsland besteld.
    Ga dus met smart zitten wachten tot ie binnenkomt!

:)

13. ProudMum

die is leuk!

joey heeft de stoel waarin mijn broertje nog in heeft gezeten! de bambinostoel

14. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    same here hoor rox... Kom niet aan mijn moeders kleinkind, want ze vermoord je! hihihihi...

Nou ik heb net mijn trapkast (=voorraadkast) uitgeruimd en heringericht (wat een rotkarwei toch steeds, vandaar dat ik dat eigenlijk te weinig doe! :oops: ), stamppot voor vanavond gemaakt en pudding gemaakt. Nou blijf ik weer even op de bank zitten hoor (als dat lukt :) )

15. ProudMum

tipp dat lukt je niet!

Hier staat de pastasaus ook al klaar, alleen warm maken vanavond en dan pasta koken!

16. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Haha ja ik dnek dat dat straks bij ons ook is!

17. tipp42hgg

tipp42hgg VIP lid

23 okt 2007
    14.269
    33
    48
    Omgeving Alkmaar
    jawel rox. Moet lukken. Ik dwing mezelf gewoon om tot na mijn lunch op mijn edele achterwerk te blijven zitten :D Af, koest, zit! :) (werkt bij Danno ook, meestal :D )

18. ProudMum

hahahahahahaha, ik lig hier helemaal dubbel

19. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    meiden waarschijnlijk moet ik straks halve dagen gaan werken. Maar daar zie ik een beetje tegen op. Ik ben namelijk niet iemand die de hele middag thuis kan zitten. Ben ik dat dan verplicht? weten jullie dat?

20. ProudMum

nee hoor! lekker de hort op!

Deel Deze Pagina