ikdus nee het is geen griep het is echt van zwangerschap, maar de druppels die ik nu heb slaan goed aan voel me beter. roxyrox veel suc6 met stoppen. annemarie wat een nare schoonmoeder, je beslist toch zelf wat je wel en niet wil! wicjuh leuke foto's mik25 hoop dat jullie snel weer van de spruw af zijn. linka hoop voor je dat het door zet. @all nog een fijne dag ik ga nog even een uurtje liggen moet vanavond weer werken groetjes daantje
haha ja zij is ook niet bepaald de leukste thuis ze heeft zelf anders ook 3 kids op de wereld gezet maar die van der eigen dochter vind ze blijkbaar het leukste:S
ehh ja soms snap ik het zelf ook niet helemaal en me vriend ook niet ze keurt niets goed trouwen waarom zou je zonde van t geld(ze is zelf gescheiden) en kinderen waarom kan ook nog als je 35 bent:S
had ik ook ik dacht dat het een laat ei was. wil je niet te veel hoop geven hoor, maar je weet maar nooit.
haha het is er precies! vind het erg jmmr dat ze zo doet vooral als ze begint over abortus en dergelijke haar eigen dochter nam een baby met haar vriend toen ze een half jr bij elkaar waren dus kan ze beter is die kant op kijken
ja nou ik ben bang dat op dit moment niemand met me wilt ruilen misschien stikt ze in de cake vanavond oops