ik zit hier trouwens een irritante kat op mijn bureau. Hij gaat steeds op mijn arm liggen. ZO KAN IK NIET TYPEN POES!
nope, alleen daagjes weg. We gaan naar Walibi, Volendam, Circuit in Assen, een bruiloft, dierentuin en klussen. We hebben een andere auto gekocht, dus......
Stond van het weekend ineens in een grote ToysRUs en KidsFactory toen we van de begraafplaats (sterfdag schoonmoeder) kwamen. En nee, kon me niet in houden. Sterker nog... ik wil terug .
Heb je ook gel voor je meisje gekregen? Anders blijf je elkaar besmetten. Heb je voor jezelf gel of creme? Creme is beter, maar die moet je wel voor de voeding eraf halen. En bij je kleine moet het na het voeden in de mond. Moet zo lang mogelijk in het mondje blijven. Als je het alleen via je tepels doet, spoelt het weg tijdens het voeden. Meer info zie hier: http://www.borstvoedingsforum.nl/faq.php?mode=bvfaq#7
goeimorgen, Ik heb echt zo brak geslapen. Een uur nadat ik naar bed was gegaan, wakker van de honger. Om half 2 wakker uit een verschrikkelijke nachtmerrie, om half 4 wakker van de honger, om half 8 gaat de wekker en heb ik WEER honger... Pfff. voel me alsof ik ben overreden door een megatruck... Nou eerstm aar boodschpajes doen en dan eens zien hoe ik mijn dag ga doorbrengen....
oh volgens mijn huisarts moest ik het alleen op mijn tepels doen voor het voeden en na het voeden. en niets in donique's mondje hoor! zal nog ff bellen anders. maar donique heeft nergens last van gelukkig behalve dat ze af en toe loslaat met drinken. ik heb de gel en die moet ik dik opdoen. dat zeiden ze bij de apotheek ook! kus
Goeiemorgen allemaal, Sniffy, leuk is dat he, vertellen dat je zwanger bent. Tipp, ingeschreven voor pufcursus. Ik en een vriendin van me zijn ook opzoek hier in het dorp naar zo'n cursus. Maar er valt niets te vinden, heb jij misschien nog een goed idee hoe ik het op kan zoeken. Weet ook namelijk niet hoe ik er naar moet zoeken. En google laat er niet zoveel over los. Nu effe een strijkje weg werken, tot straks. Groetjes Tamara.
Hier had Samantha het, en had ik er zelf weinig last van. Haar tong was echt kwarkwit. Tegen de tijd dat we het door hadden weigerde ze een borst. En kon ze niet goed happen. Was denk ik pijnlijk want ze bleef het huilend proberen. Heeft een maand geduurd voor haar tongetje weer mooi wit was. Heb toen nog twee weken haar mondje behandeld met Bosbessen oersap. Da's zurig (maar ze vond het lekker ) en daar houd de schimmel niet van . Daarna nog een weekje met rooibosthee (ook antischimmel werking), en toen ben ik er mee gestopt. Oh ja, de apotheek en huisarts weten helaas niet zo veel van de behandeling van spruw af. Je kunt beter contact opnemen met een lactatiekundige.