Truus: via horen zeggen hebben zij het idee dat ik meer op zoek ben naar een baan als management asistent (waarom zal ik daar anders voor studeren maar goed) en zij zoeken een 1000 poot. gevolg: het klikt niet. maar goed ik verdenk ook iemand als jullie begrijpen wat ik bedoel... is beter zo. ik werk tot 19 december en neem dan vakantie op. na de wintersport ga ik weer werken. wil niet zeggen dat ik niet baal he
het klikte niet en muts ontliep me, ook geen leuke sfeer, maar ze heeft de zaak gewonnen hoor. bitch. ik verdenk haar er echt van!
Ach joh lekker de eer aan jezelf houden en je niets van aantrekken! Zolang jij je best hebt gedaan en je werk goed hebt gedaan kunnen ze je verder niets verwijten.
tipp en rebbel gefeliciteerd met de vermaand dag van jullie kleine. meiden veel suc6 met de uitslagen morgen dat ze allemaal goed mogen zijn. wendy je houd het spannend je kleintje vind het nog veel te lekker binnen bij jouw. blondsteenbokje balen dat ze je niet meer willen. ik hoop dat je snel een leuke baan vind. maar eerste lekker op vakantie. rebbel leuke foto's truus balen van je oppas zeg, ik hoop dat het met de nieuwe ook klikt. en beterschap met de griep. sorry als ik iemand vergeten ben. ego bericht ik heb vandaag m'n gesprek gehad met de arbo arts. ik blijf 50% ziek en mag de lichte werkzaamheden doen. dat houd in dat de rondes moeten worden aangepast. nu heb ik mijn leidinggevende gesproken en die zit er niet op te wachten om die rondes te maken. en dit omdat er nog 2 meiden in de ziekte wet lopen, ze zij dat ik er niks aan kon doen en dat ze eerst ging overleggen met de planning en belt morgen weer terug. dit was precies wat ik zelf al dacht dus ik wacht het wel af. einde ego bericht
ja dat is ook zo, ik gooide dat er even uit maar vind het evrder wel best. heb een stapel vacatures uitgeprint net dus heb wat te doen hahaha
dasantje: mop j strepen blijven staan hoor! onzin! anders krijgen ze met mij te maken ben toch al in een vechters bui hahaha
Blond steenbokje, winterberg wat leuk. Daar zijn wij begin dit jaar geweest maar hebben toen maar 1 dagje kunnen skieen. Er lag nit zoveel sneeuw toen helaas.. Maar heel veel plezier!
weet je blondsteenbokje als ik nu pas weer te werk ga na de bevalling vind ik ook niet erg, maar dan moeten ze niet komen zeuren met ik wil weten wat je wel en kan niet en dan geef ik dat door en vervolgens niet mee willen werken. ik zie het wel.
truus ik heb hier in alkmaar de kruitvat leeg gekocht (hahaha ) zo veel leuke phoo dingen echt een leuke winkel.
inderdaad... Thomas en ik zijn graag dag en nacht bij elkaar en kunnen eigenlijk geen dag zonder elkaar. Maar we maken ook makkelijk vrienden... Ik zou best kunnen aarden in een of ander buitenland... Zo interessant vind ik nederland niet...
mijn schoonfamilie niet nee... Maar vrienden... dat vind ik best gezellig. Mijn moeder zie ik echt zeker 3 x per week en soms zelfs elke dag