ik heb me al 3 keer ingeschreven voor prenetal maar ik hoor niks van ze ben naar de winkel geweest en via post ingescreven en als ik in dec. nog niks hoor dan moet ik weer terug komen raar he
knuffel zora... Dank je wel... Knuffels! Stomme ziggo... Ik ben een jaar bezig geweest om bij (toen nog casema) geld voor een digitale ontvanger terug te krijgen...
Haha wij hadden sport1 online opgezegd, deed ik online omdat de wachttijd lang was. Maar dat was dus ook nog niet geregeld, heb ik toch maar gebeld. Tja door de drukte nog niet aan toegekomen. Nu is het meteen geregeld. Kost me wel een belletje, maar kan me er niet echt druk om maken. Als het maar geregeld wordt.
Mieke, ik vond de doos van KV ook niet spectaculair. Maar ja een gegeven paard mag je niet in de mond kijken he. Daantje, dan heb ik misschien jou doos van Prenatal wel gehad. Heb er 2 op mogen halen, terwijl ik mezelf maar een keer had ingeschreven. Maar ja vond het niet erg, want daar zit best zinnig spul in. Daarnet kwam de buurman aan de deur. Morgen is de sleuteloverdracht, dus hij kwam even afscheid nemen. We liepen niet de deur plat bij elkaar, maar wel altijd een gezellig praatje en hulp bieden als het nodig was. Dus is toch wel jammer dat hij na 8 jaar naast ons te hebben gewoond weggaat. Nu is het afwachten wat voor mensen het zijn die naast ons komen wonen.
Prenatal krijg je pas bij ongeveer 26 weken weer bericht van. Ik kreeg een brief met ophaaldatum bij dat magazine Wij Jonge Ouders. Dus dat zou het kunnen zijn Daantje.
ik krijg de wij dus niet en volgens de prenetal winkel was dat raar, ik wacht dec. af anders ga ik er gewoon weer langs blijf een nederlander hahaha
ik kreeg de prenataldoos ook pas toen ik tegen de 30 weken liep... Kind slaapt weer (voor het eerst sinds dagen om deze tijd boven in haar bedje... de afgelopen dagen was ze steeds beneden omdat ze niet wilde slapen en alleen maar huilde ) Gisteren was trouwens redelijk extreem, ze kwam ongeveer om het uur, wilde dan weer 20 cc drinken, spuugde wat, sliep weer, om een uur later weer te komen... Ze drinkt trouwens sinds vandaag veel sneller dan voorheen haar fles leeg (binnen 30 min.), met weinig pauzes en iets minder spugen (hoewel het vanmiddag spontaan haar neus uitstroomde )
met mij gaat goed (alleen pijn in de rugraak ik aan gewend) ik zit te wachten op m'n man ik vanochten vroeg weg gegaan en ik denk dat hij pas 21:00 thuis is