ja hij moest vandaag naar dordrecht te werk was al om 5:30 weg dus hij mag echt wel weerthuis komen hoor.
Jeetje aardige lange dag, die zal wel kapot zijn als ie thuis komt. Mijn mannetje werkt ook wel eens tot laat in de avond als het druk is en dan denk ik altijd hoe hou je het vol zeg.
hey meisjes nou mijn dochter lust geen nutrix? vaag kind hhihihihihihihih ze drinkt netjes alle flessen 210 met 7 scheppen op en a;ls ik dan 's avonds in plaats van nutriton nutrix erdoor doe weigert ze de fles. hahahahahaha vaag he? dus heb nu nog een pak nutrix staan (is maar 1 euro maar toch ) morgen anders de vanille smaak kopen? of gewoon normale flessen blijven geven! kus
oeps daantje. dat is pas een lange werkdag! tipp meisje troost je donique slaapt nog steeds niet door en ligt pas sinds een week of twee 's avonds op bed. voor die tijd weigerde ze boven in haar eentje te liggen/. hahahahaha hoort erbij
helaas gebeurd dat hier wel vaker, er is nu werk zat en hij kan eigenlijk wel de gehele dag werken. hij staat de hele dag buiten, ja hij is gesloopt dat wordt douchen en naar bed en morgen weer om 7:00 beginnen zo nu klaar met klagen ik weet dat het er bij hoort. en dan is het weekend heerlijk 2 dagen samen.
Hier ook zin het weekend. Morgen na ziekenhuisbezoekje komt mams me helpen met poetsen, Grote schoonmaak haha... Hoop een beetje op tijd klaar te zijn dan kan ik s midddags lekker boodschappen doen, langs de opticien en relaxen. Nou, ga er weer vandoor! Even financien doen! Tot morgen!
Dank je Daantje, ben er toch weer even snel. Trek zo even lekker een fles rose open denk ik. En neem een zelfgebakken cakeje, mjammie.
dank jullie wel meiden! ga ze nu weer uit mn album halen. @truus: jazeker! alleen maar mooie kindjes hier! @mieke: fijn dat het goed gaat! goed slapen is al heel wat! ik ben moe, dus duik mn bedje in voor de tv. liefs rebbel
Morgen, @ Kim Nutrix is rijstbloem dus soort rijstepap. Kan best dat ze geen rijst lust. (Althans nog niet). Of dat ze geen dikker spul in haar mondje wilt.
Zora: succes vandaag en klopt, ik kan beter ergens anders beginnen. mannetje heeft het vermoeden dat ik met dit vak helemaal niet op mijn plek zit. Dat ik beter de Pabo kan gaan doen en dan voor de klas met kleine kinderen. zit wel wat in... Lala: succes vandaag meid! Truus: o ik weet alles van internetproviders en zo! stront ziek wordt je er van!