Truus: succes en knuffel voor je mannetje! Goewdemorgen meiden! ik heb even een diepje. zo iets van alles gaat niet zoals ik wil. kennen jullie dat. baan baal ik van maar vind ik ook wel best. baal meer dat ik mijn tijd moet uitzitten hahaha. en kindje bah...baal gewoon even van alles. ben ook moe dus zal daar wel mee te maken hebben en tijd avn de maand komt er aan gewoon allemaal bah bah bah hahahaha. zo over hahahaha
ja maar het is al weer over. baan komt wel goed, wil nu alleen nog een kidnje hahaha. stomme bui hahaha
blondsteenbokje. vanaf vier maanden mag je rijstebloempap bij de laatste fles toevoegen maar het moet naturlijk niet. en volgens mij lust onze dame het niet dus dan gaan we gewoon weer over op vier flessen 210 + 7. geen probleem whahahahahahaha ik dacht haar ermee te verwennen is weer eens wat anders als die andere fles maar ze vind er niets aan dus dan niet toch?
Zora en Lindsay succes vandaag! Ben erg benieuwd naar de uitslagen. Ik is weer terug van boodschappen doen. Vanmiddag nog even op stap voor wat ander spul. Gelukkig is je baaldag al weer ingekort steenbokje
linds en zora, succes, ik denk aan jullie.... Knuffels Baaldag was dus eigenlijk baaluurtje(s) steenbokje
ja is al weer over hihihi. en ga zo even kijken voor de pabo. maak wel deze opleiding af tot juni, anders moet ik hem zelf betalen. bovendien kan ik dan werken als secretaresse tijdens de pabo opleiding.
heel slim... En die pabo, volgen mij kom jij in aanmerking voor de verkorte deeltijdopleiding... Die doet mijn scoonzusje ook... oh mijn schoonloeder blijkt toch niet zo'n heel erg loeder We hebben de hypotheek voor dit huis voor 2/3 bij haar en ze heeft ons net de mnd okt, nov. en dec. kwijtgescholden (zo'n 2000 euro) Ben echt zo blij, thomas heeft echt weinig kunnen werken de afgelopen tijd
ik lees wel vaker dat kindjes 210 + 7 krijgen, maar toen ik het vroeg of Milan meer mocht hebben zei ze dat 200 cc max is. geen idee waarom eigenlijk... maar hij doet het er goed op. Milan vind de nutrix heerlijk!
Nou lekker Tipp! Mijn dag kan hier niet meer stuk Krijg net de rekening van vodafone..... slechts 639,58 Heb een databundel maar die is kennelijk alleen maar geldig in NL En ik heb lekker zitten internetten op mijn mobiel op Aruba, maar volgens vodafone ben ik ook op Jamaica geweest : Zucht.... Tipp, mag ik een beetje van je schoonmoeder
Weet ik nog niet, even orienteren. begint waarschijnlijk pas weer in septemver dus komt goed. ga het nu toch niet eglijk met de andere studie laten lopen, dan wordt ike cht gek hihihi.