nee dit hoort bij zijn werk en kan altijd gebeuren. meestal is hij niet verder als amsterdam haarlem beverwijk of heerhugowaard en heiloo. dit was een uitzondering. dus ook als de kleine er is kan het gebeuren.
tipp top van je schoonmoeder. hoe gaat het met het spugen van christine? blondsteenbokje er is volgens mij meer dan genoeg werk in de pabo. mieke wat een rekening en dat zonder waarschuwing.
Ik ben er ook niet echt blij mee, maar het is niet anders. Ik heb er gebruik van gemaakt, alleen was ik niet goed op de hoogte. Gelukkig is een deel aftrekbaar van de belasting voor mij, dus dat scheelt, maar toch. Moet het maar snel vergeten en ik ga mooi die databundel opzeggen want in NL gebruik ik het toch haast niet. Thanks voor de knuffels meiden.
ja wendy, gewoon na het weekend bevallen hoor anders krijg ik het weer niet mee. of ik moet mijn sms diensten weer in gaan lichten Tip: lief kaartje, thanks! Daantje: klopt dus misschien de juiste stap voor mij. vind hetw el lastig hoor.
daar was laatst toch ook vanalles over te doen op het nieuws. Dat telecombedrijven hun klanten slecht op de hoogte stellen van de kosten van mobiel internet in het buitenland...