Kruimels en spruitenclub

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door prinses, 10 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Nog even iets wat me te binnen schiet: Een tweeling is bij ons meer dan welkom. Maar een drieling of vierling zou ik toch niet zien zitten en is ook medisch gezien gevaarlijk voor moeder en kind. Al is de kans klein dat risico neemt het ziekenhuis niet.

2. daantje 25

daantje 25 Fanatiek lid

7 jan 2008
    3.402
    0
    0
    werkt in de zorg
    noord-holland
    jannegie spannend hoor 2 cm straks haal je wendy nog in :D :)

3. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    :) haha das waar

4. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    meisjes

ik wil jullie niet teleurstellen maar sommige vrouwen lopen weken met ontsluiting. whahahaha

je kan nu 2 centimeter hebben en alsnog met 42 weken worden ingeleid. dus ga nou niet al te zeer hopen anders kan het nog zo lang duren!

5. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Lieve Zora het zit je ook niet mee meissie dikke knuffel

Missy sterkte met mike

Mieke hier redelijk rustig alleen verl harde buiken :(

6. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Wie heeft er ontsluiting dan? heb ik ergens overheen gelezen :oops:

7. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    jannegie!

8. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Wendy harde buiken? dan toch beepje op komst?

Al iets gehoord van Linds meiden?

9. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Jannegie, dat klinkt spannend meid. Hoop voor jullie dat het lekker een beetje door wil zetten.

Wendy, harde buiken? Misschien is de zaak toch wel een beetje opgang aan het komen. Ook voor jullie hoop ik dat het zo mag zijn.

Wie weet dit weekend wel 2 babytjes. :)

10. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    zou wel leuk zijn dit weekend een meid en een joch ;)

11. minnie1979

minnie1979 Fanatiek lid

20 jul 2007
    3.834
    1
    0
    Hey meiden,

Vind het echt moeilijk om tijd te vinden om vaak hier te komen kletsen!
    Wil het wel graag maar de tijd ontbreekt me echt.
    Heb het gevoel dat een dag altijd te kort is, en als ik dan een paar dagen niet hier heb gekeken hebben jullie zoveel gekletst dat ik het onmogelijk allemaal terug kan lezen, kletskousen haha

Maar ik wil het toch niet helemaal laten verwateren dus daarom weer een berichtje van mij.

Felicia doet het super, ze heeft deze week haar eerste fruithapje op en ze vond het heerlijk :D

Alleen ik voel me niet zo happy met mn relatie :cry:
    We zijn al 11 jaar samen en begin me steeds vaker af te vragen hoe we het zo lang hebben volgehouden...... zit er echt aan te denken om er mee te stoppen, we zijn zooooo verschillend, en een goed gesprek is niet mogelijk met hem.
    Probeer er al een tijdje over te praten en eraan te werken maar hij steekt gewoon zn kop in het zand, ook al scheld ik hem helemaal verrot dan nog praat ie niet en doet ie net of er niks aan de hand is.
    Het is gewoon een vent zonder ruggengraat bah
    En als hij me aanraakt dan walg ik daar gewoon van, dat is toch niet normaal?
    Hij is 2 weken voor wek weggeweest en ik heb hem niet gemist dus......

Nu waren we van de week op het gemeentehuis om een paspoort voor Felicia, kom ik erachter dat die !@# de papieren van de rechtbank van het gezamelijk ouderschap nooit heeft opgestuurd, dat is ie gewoon vergeten, dat geloof je toch niet! Nu heb ik alleen zeggenschap over Felicia, nou hij kan mooi fluiten naar zn rechten straks grrrrrrrrr

Sorry meiden dat ik hier mn gal heb gespuugd

12. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    hey meis

weet je het zeker ? is het niet gewoon een dipje. na elf jaar samen kan je relatie wel eens een dipje toch? probeer eraan te werken want een gezinnetje met twee ouders is natuurlijk leuker als een gezin met een!

al is een eenoudergezin die gelukkig is beter als een tweeoudergezin die niet gelukkig is. dus denk er alstjeblieft goed over na,. en probeer er goed over te praten met je man en eventueel met onpartijdige derde partij!

alleen adviesje vann tante kim hoor. je hoeft er niets mee te doen!

dikke kus en knuffel!

13. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Helleu meiden!

@ wendy: Harde buiken zijn goed. :)
    Ennnnnn op volle maan hoef je sowieso niet te wachten hoor! Ze zeggen wel dat met volle maan veel beebjes geboren worden, maar met nieuwe maan is het veel meer! (En raad eens hoe de maanstand is! :D)

@ minnie: wow, heftig meis. Is het idd geen tijdelijke dip? Moeten jullie misschien je plekje vinden in dit nieuwe leven samen?
    Overigens heel objectief: hij mag vergeten zijn de papieren op te sturen, maar ik zou het toch alsnog regelen hoor. Jullie zijn allebei de ouders, hij heeft dezelfde rechten/plichten tov van zijn dochter als jij. En heel cru : als er wat met jou gebeurt en hij blijft over met haar, heeft ie niks over haar te zeggen als je het gezag niet regelt.
    Goed om te lezen dat Felicia het zo goed doet! Leuk he, als ze zo genieten van dat fruit. :)

@ Zora: getverdemme! Das mooi balen meis! Persoonlijk zou ik idd net als jullie denken : er voor gaan zonder bescherming.
    Ik heb me wel een beetje verdiept in het IUI/ICSI-verhaal omdat mijn schoonzus dus ook in de MMM zit (zat), en heel erg meegeleefd ook (al is het nooit hetzelfde als het zelf ervaren, i know).
    Hele dikke knuffel!

@ tipp : ik was aan t bijlezen en ik dacht hetzelfde als Daisy : ze heeft ook een goede speen nu, misschien spuugde ze idd wel van/door de speen. En een beetje teruggeven is normaal hoor, doen de meeste (alle?) kindjes wel. Ze drinken gewoon lekker door en voelen pas later dat het maagje vol is. Daardoor gebeurt het gewoon dat ze wat teveel drinken en het overtollige er weer uitkomt. Overigens moet dit dan wel zonder gekreun, gesteun, gehuil en gejammer gaan... dan hebben ze er echt last van en is er meer aan de hand.

@ Jannegie: goed nieuws! En jullie huis... ik blijf steeds even kijken, ben echt onwijs jaloers! :)

@ steenbokje : balen van je baan :(. Knuf!

14. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk

donique gisteren helemaal an het lachen :)

15. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    wendy morgen is een mooie dag om te bevallen dan ben ik jarig hahaha
    dus wil na me feest lezen dat er kleine wendy knul geboren is ok :)

16. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    @ kim : leuke foto! :)

17. Mieke8

Mieke8 VIP lid

9 nov 2006
    14.188
    0
    0
    Noord-Holland
    Lieve Minnie, wat naar dat je dit nu zo doormaakt zeg.
    Zoals Wic al zegt, moeten jullie misschien niet samen nog heel erg wennen aan een gezinnetje met z'n drietjes, of verwacht je misschien te veel.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik zelf ook in soort gelijke relatie (dip) heb gezeten, zo'n ruim 11 jaar geleden.
    Welliswaar zonder kindje, maar wel met een jongen waarvan ik eigenlijk niet het idee had eigenlijk mee verder te willen, niet genoeg van te houden, alleen maar een soort van 'ik geef wel om hem' gevoel en had het idee geen toekomst met hem te hebben omdat hij heel erg stil stond en ik juist heel erg groeide, vooral in mijn werk en carriere.

Het moment is alleen zo KUT natuurlijk, waardoor je je afvraagd of het alemaal wel zo is wat je voelt en denkt.
    Enne, niet boos zijn, wel die papieren opsturen hoor, hij is toch de papa!

Sterkte.

Zora, ik snap 'm nu. Maar blijf het toch vreemd vinden.
    Ik neem aan dat de kans dat er 4 eitjes bevrucht zouden worden heel klein is.
    Vind het idd wel een goed idee dat jullie er saampjes wel voor gaan.
    Lekker om de dag ;) hihihi.

Wic, Faylinn weer beter?

Kim, wat een dolle pret foto zeg :D

Oh zou wel leuk zijn 2 beepjes tegelijk :)
    Maar goed Jannegie kennende houdt het nog wel even binnen want het huis is nog niet klaar, hihihi.

Melanina, vast gefeliciteerd en een fijne verjaardag.

18. lalalindsay

lalalindsay VIP lid

19 jun 2007
    6.527
    489
    83
    hoi meiden

zora knuffel, het zit jullie niet mee he...

jeetje minnie, dat is niet niks zeg, weet niet zo goed wat ik moet zeggen, sterkte meid.

uitslag ZO: nog steeds 0,0% heel goed bewegende zaadcellen
    wel 48% minder goed bewegende zaadcellen (was vorige keer 34%)

is dus wel een beetje beter, maar had graag die 0,0% anders gezien natuurlijk.
    dokter raad aan om Bert naar de uroloog te sturen.
    hij is er helemaal kapot van :cry:
    ik voel me eigenlijk vrij rustig. het is volgens mij ook niet dramatisch
    slecht, het waren er weer 15 miljoen.

sorry dat ik nu pas aan jullie denk meiden, heb eerst bert moeten troosten.

kus lindsay

19. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    dikke knuffel meisje

ik ben voor je aan het duimen. wat gaat er nu verder gebeuren?

20. daantje07

daantje07 Bekend lid

Een spannend weekend dus voor sommige meiden hier.

Hier gaat alles redelijk. Heb weer heel veel geslapen deze week. Zelfs op m'n werk vielen m'n ogen af en toe dicht!
    Bloedonderzoek nummer 4 gehad. Bloed was nog steeds niet goed. HA Heeft overleg gehad met de gynaecoloog. Die heeft gezegd dat het er gewoon bij kan horen en dus geen ontsteking/virus is. Als ik opeens rare klachten krijg kom ik onder behandeling van de gynecaeloog. Verder dus goed luisteren naar m'n lichaam. Vanaf maandag ga ik ook de maandagen de ziektewet in. Dus dan alleen nog woensdag, donderdag en vrijdag voor de klas... kijken of dat nog gaat...

Voor de ontspanning ben ik maar weer eventjes aan de sieraden gegaan. Ben bezig met de MAMA-collectie! Jullie zijn mijn inspiratiebronnetjes!

Deel Deze Pagina