hoi meiden! @truus: wat gaat Joey goed! en alweer 10 maanden! @jannegie: 2 cm ontsluiting, het zegt helaas niet altijd iets, maar het is een begin! @wendy: harde buiken! ik hoop voor je dat het door gaat zetten! @zora: wat balen meid! maar idd, toen ik het las dacht ik ook meteen; er gewoon voor gaan! wie weet! en het lijkt mij ook erg onwaarschijnlijk dat er 4 trage zaadjes naar de eitjes zwemmen. mijn duimen draaien! @steenbokje: ik begrijp je reactie wel meid! dikke knuffel! en wat betreft je frustratie over dat veel meiden er niets over weten, ik snap het wel, maar het is ook logisch dat je weinig van weet als je er niet mee te maken hebt en ik denk dan ook niet dat je kunt verwachten dat die meiden altijd de juiste dingen zeggen. ze bedoelen het goed! dit is overigens geen aanval meid, kan me je gevoel ook heel goed voorstellen. liefs rebbel
Hee meiden, hier ook nog geen baby helaas! Maar ach we kunnen niets anders doen dan wachten.....Vandaag ook een drukke dag. Dadelijk naar mijn schoonzus en vanavond naar mijn ouders. Gaat de dag dus lekker snel!
He meiden, heb lekker een cake in de oven staan Wasje hangt en verder doe ik niets meer vandaag, alleen nog cake uit de oven halen en koken straks. Joey alweer 10 maanden zeg, pfoeh wat gaat de tijd toch snel. Ikdus, met mij gaat het goed. En met Freesia en Jill ook! Truus heb je nog een updeetje nodig? - Uitslag Zora haar follikelmeting: de hoeveelheid clomid was te sterk, hierdoor 4 grote eitjes en te veel kans op meerling wanneer ze nu door zouden gaan. Zora is er heel verdrietig onder dat ze nu weer een kans hebben moeten laten gaan maar gaan zelf nog wel lekker onveilig klussen. - Uitslag ZO Bert was weer niet helemaal je van het en Bert zit er even doorheen en is erg verdrietig. - Minnie zit in een relatiecrisis en denkt er over om er een eind aan te maken. - Maranka moest het weekend werken. - Jannegie heeft 2 cm ontsluiting maar het kan nog wel 2 weken duren en dat mag ook wel van haar, want het huis is nog lang niet klaar. - Wendy is nog steeds niet bevallen en is heel ongeduldig Nou dat was het wel even volgens mij.
Helleu! ff ego: ik schrok me hier net helemaal de pleuris en ben nog niet gerust eigenlijk... Faylinn spuugde net toen ik met broodje wilde beginnen in 3 grote golven echt alles eruit wat er vanmorgen in is gegaan.. Na opruimen en verkleden wilde ze nog wel half broodje en ligt nu flesje te drinken... ze heeft geen koorts.... Overigens ligt ze nu heel vrolijk over de grond heen en weer te schuiven op dr buik.
Dankjewel Mieke! Knuffel voor Zora en Linds Minnie, Weet je het zeker? Is het niet een tijdelijke dip? Al weet ik uit ervaring dat j beter af bent in een 1 ouder gezin waar ieder happy is dan in een 2 ouder gezin waar de een de ander het daglicht niet in de ogen gunt. Maranka, werkse! Jannegie al 2 cm! Das lekker, daar heb je weinig voor hoeven te doen hahahahaha! Als die andere 8 ook zo gaan heb je een lekkere bevalling! BEEBJE VAN WENDY EN BART, KOMMMMMMMM NUUUUUUUU SNELLLLLLL! Wat voor cake Mieke?
Ik had hem ondertussen al gevonden. Moet te doen zijn als je genoeg parels hebt en de juiste ornamenten...
Wic, zolang Faylinn niet hangerig is, vrolijk en geen koorts heeft. Zou ik men iet druk maken meis. Heeft Joey ook wel eens gehad... Wel schrikken hoor! Ff koppie thee? Daantje, misschien wel inspiratie voor jou?
ik hoop hem onder de kerstboom te vinden, maar Mike kennende hahaha. Joey heeft papa al een mailtje verstuurd met de link erin. En heb hem ook al in een boekje aangewezen
Leuk! Vind het altijd jammer om te zien dat je zoveel moet betalen voor een merk! Het is vaak zo simpel om te maken...
Ik weet dat een 2-oudergezin beter is, maar dan moet het wel een gelukkig gezin zijn, ik be al een tijdje niet meer gelukkig met hem ( sinds de 5e maand van mn zwangerschap ongeveer ) en als ik heel eerlijk ben zijn er weinig momenten geweest in die 11 jaar die ik als positief ervaar, de vakanties waren kl*te, toen we gingen samenwonen regelde hij niks, als er iets in huis gedaan moet worden is het altijd Dat doe ik straks wel en zo kan ik nog wel even doorgaan. En het ergste van alles is dat hij het niet ziet, probeer er iedere keer over te praten maar dan zegt ie niks en vervolgens probeert ie het met een kusje goed te maken terwijl er niks wordt uitgepraat