Hey meis, Ik weet dat hij nu geen enkele zegenschap heeft en dat weet hij ook want hij was er zelf bij toen ze het vertelde op het gemeentehuis. Maar een fatsoenlijke vent zou het gelijk gaan regelen maar hij komt nergens op terug, ik ga binnenkort naar de notaris om te laten beschrijven dat als er iets met mij gebeurd ze ten alle tijden naar mn ouders gaat. Wil ook graag haar achternaam in die van mij veranderen, weet iemand of dat mogelijk is?
Mieke wat jij nou schrijft is bij mij ook zo'n beetje het geval. Ik wil graag vooruit komen in het leven en mn vriend vindt alles wel best. Ik kom uit een gezin waar altijd hard wordt gewerkt, maar mn vriend komt uit een gezin waar ze alles wel best vinden, die mensen gaan nooit op vakantie, hebben geen auto en wonen al heel hun leven in hetzelfde huurhuis, mn vriend is hetzelfde of hij nou wel of niet een nieuwe auto kan kopen, het zal hem een zorg zijn, daarentegen ben ik wel een gek op mooie spullen, dus onze relatie zit helemaal scheef. Hoe erge verdriet ik ook heb, mn gevoel zegt dat ik ermee moet kappen. En wat betreft het gezamelijke ouderschap, hij heeft totaal geen verantwoording dus....
minnie begrijp ik nou goed dat je ervoor gaat zorgen dat je man geen zeggenschap houdt? en dat felicia niet naar je man maar naar je ouders gaat mocht jij komen te overlijden ?
We zijn daarnet de kraambedankjes gaan bestellen. We hebben 2 verschillende soorten gekozen, 1 soort voor als het een jongetje wordt en 1 soort voor als het een meisje wordt. Was echt leuk om te doen. Die vrouw zat vol ideeën en het is echt leuk geworden.
Nee, is geen traditie. Maar wij vinden dat gewoon leuk om te doen. Als het een jongetje wordt een cremekleuig doosje met daarop een beertje met de kleuren groen. En als het een meisje wordt een wit doosje met daarop een ballerina in de kleur lila. En die doosjes worden op een soort plateau gezet zodat het een taart lijkt. We hebben 3 taarten besteld, dus dan krijg je 3 plateau's op verschillende hoogtes. Moeilijk uit te leggen hoor, je moet het zien. Die vrouw heeft geen internetsite, dus kan ook daar niet naar verwijzen.
Met mij gaat ie goed hoor. De misselijkheid was vanaf maandag weer minder. Maar nou besloot Barry tussen de middag een carerobroodje van Mora te gaan eten en daar ga je echt giga naar knoflook van stinken. Dus toen we in de auto op pad waren voor die bedankjes heb ik bijna een zakje vol moeten gooien, zo misselijk werd ik weer van die lucht. Dus voorlopig maar even geen carerobroodjes meer voor Barry.
dat heb ik gedaan als bruidsbedankje. zo'n taartdoosje gevuld met snoephartjes. en dan als vierlagen taart geserveerd, op het doosje zaten bij ons twee trouwringen zal ff kijken of ik wat kan vinden w8 ff
zoiets maar dan meer lagen bij ons! ik had ze zelf gemaakt. besteld wat ik nodig had op internet en toen in elkaar gezet geplakt. op de zijkant bedankt martijn & kim gekaligrafeerd en toen op een taartbord gemaakt was erg gaaf geworden.
de foto's van de bruiloft staan niet meer op de computer omdat die een keer gecrashed was. dus kan ik ff niet opzoeken maar was erg leuk inderdaad, we hadden met de bruiloft alles in het limegroen met wit. ballonnen die taart de bruidspetitfours de kaart alles echt heel gaaf. maar ben daar ook een anderhalf jaar mee bezig geweest de planning en voorbereiding
Ja zo iets is dat. Wij zullen er ook nog wel foto's van maken tegen die tijd. Dan moet Barry ze maar eens voor me in m'n album zetten, want nu lukt dat steeds maar niet. Ga nu maar even boodschappen doen. Doeiiiiiiii.